Toon posts:

Vragen m.b.t. Logitech MX3100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eindelijk de MX3100 gekocht, fantastische set. Desondanks 2 vraagjes:
  1. Ik heb de set in eerste instantie op USB aangesloten, echter bij het booten wordt een password gevraagd (bios-setting), welke ik dan niet kan ingeven. Is USB dan nog niet actief? Nu ik de set op PS/2 heb aangesloten werkt het wel.
  2. Voorheen had ik een normaal tobo op PS/2 en een Logitech Cordless MouseMan Optical op USB aangesloten. De stand-by toets op het tobo (Jip-en-Janneke: de toets met het maantje) werd vaak gebruikt en werkte perfekt. Echter, wanneer ik die nu gebruik zet ie 'm weliswaar op stand-by, maar daarna gelijk weer aktief. Alsof het tobo en/of de muis een signaal krijgen dat ergens beweging inzit en er dus moet worden ingeschakeld. Is dit normaal, of is dit op een of andere manier te verhelpen?

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-02 15:23
Lijkt mij als iets met de USB poort settings dat een probleem oplevert. Ga eens in je BIOS kijken wat voor opties je kan enablen en disablen voor de USB poorten.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:26:Echter, wanneer ik die nu gebruik zet ie 'm weliswaar op stand-by, maar daarna gelijk weer aktief.
Niet te geloven: "Dit apparaat mag de computer uit stand-by halen" stond bij de muis aangevinkt... 8)7

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025

WoBaDijk

Aapje

Misschien te oud mobo?

Ik weet bij mn oude pc dat het mobo ook pas ging werken in XP. Met mijn nieuwe zie ik gelijk in t begin USB Keybaord detected...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen, is een AOpen AX45-533 Plus uit 2003, echter wel met full-speed USB2.0, dus zo beroerd is het niet. Maar goed, met de stekkers op beide PS/2 poorten werkt het spulletje super, dus maak ik er geen halszaak van. Desalniettemin bedankt voor de suggestie _/-\o_
Van mij mag er een slotje op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 19:34 ]