Hoi, ik ben van plan om een home theater system te kopen en ik ben aan het twijfelen of ik een 'alles in 1' set zal kopen of losse componenten. Aangezien losse componenten is de meeste gevallen nogal duur zijn was mijn oog gevallen op de HT-P1200 serie van SAMSUNG. Deze set heeft onlangs ook een EISA award gekregen als "beste home theater system".

Heeft iemand al ervaring met deze set? Zo ja, is de beeldkwaliteit hiervan ook goed?
Mijn oog is namelijk ook gevallen op een dvd-speler (de s97) van panasonic, eveneens bekroond met een eisa award. Deze schijnt niet zo duur te zijn en op beeldgebied erg hoog te scoren. Deze heeft een 216mhz / 11-Bit D/A converter en nog wat geavanceerde features.
Mijn vraag is of je ook duidelijk verschil merkt op beeldgebied. Samsung geeft niet echt specifieke specificaties over de dvd-speler die in de p1200 zit, maar iemand enig idee in hoeverre de beeldkwaliteit van de panasonic beter is?
Of is dit bijv alleen maar merkbaar op hele hoge resoluties?
M'n budget is ongeveer 1000 euro......iemand nog aanbevelingen?
vin.

Heeft iemand al ervaring met deze set? Zo ja, is de beeldkwaliteit hiervan ook goed?
Mijn oog is namelijk ook gevallen op een dvd-speler (de s97) van panasonic, eveneens bekroond met een eisa award. Deze schijnt niet zo duur te zijn en op beeldgebied erg hoog te scoren. Deze heeft een 216mhz / 11-Bit D/A converter en nog wat geavanceerde features.
Mijn vraag is of je ook duidelijk verschil merkt op beeldgebied. Samsung geeft niet echt specifieke specificaties over de dvd-speler die in de p1200 zit, maar iemand enig idee in hoeverre de beeldkwaliteit van de panasonic beter is?
Of is dit bijv alleen maar merkbaar op hele hoge resoluties?
M'n budget is ongeveer 1000 euro......iemand nog aanbevelingen?
vin.