Geen Beeld

Pagina: 1
Acties:

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:19
Hallo,
Ik heb daarstraks mijn PC ff opnieuw opgestart, en toen had ik geen beeld meer, zo maar, t beeldscherm lijkt alsof het stand-by staat maar de pc boot wel gewoon, ik heb de videokaart er uit gehad omte checken of ie misschien een foute aansluiting had oid, maar ik kan niks vinden.

Ik heb alle kabels van het beeldscherm+voeding losgehad alle kabels buiten mn pc.

Maar als ik de kabel uit de PC haal komt er wel in beeld te staan: Cable not connected.

Specs:

Soltek 85DRV5
Intel P4 Northwood>2.4GHZ
GeForce FX5200
2 hdd's

Beeldscherm:
AOC LM720
Afbeeldingslocatie: http://www.superwarehouse.com/images/products/aoc_LM720BGE.jpg

Ik hoop op snel antwoord

Joejoe!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je toevallig ns testen met een andere videokaart? Klinkt een beetje als een rotte videokaart. Wat voor voeding heb je overigens, en zijn de voltages goed?

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:56
Wat heb je verder zoal gezocht met G.Oogle, hier op het forum, etcetera, etcetera?? Heb je de Hangen en opstartproblemen FAQ al doorgenomen?? Zo nee, probeer dat eerst eens. Veel succes.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 23:48

r0b

RoD schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:48:
Kun je toevallig ns testen met een andere videokaart? Klinkt een beetje als een rotte videokaart. Wat voor voeding heb je overigens, en zijn de voltages goed?
Nouja, ik heb hetzelfde, met dezelfde symptomen, en dat komt simpelweg omdat de (CRT) monitor dood is. (En ja, ik heb een tweede monitor op reserve waarmee ik dit kon testen).

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De monitor lijkt me niet dood, want hij registreert nog wel dat de kabel er niet in zit, en geeft dit ook weer op het beeld. Dus de kans lijkt me groter dat het aan de videokaart ligt, al kun je niks uitsluiten natuurlijk.

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Probeer 2e videokaart (meest voor de hand liggen)
Dan 2e beeldscherm

Geeft je PC nog beep-errors of gewoon gesproken errors?

Voeding lijkt me niet voor de hand liggen

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• DonMetal
Ik heb net getest met een anderen videokaart> Werkt ook niet, van de voeding weet ik eigenlijk niks af, zat er standaard in.

2e beeldscherm is moeilijk te testen, maar omdat ie nog wel zegt dat de kabel er niet in zit denk ik niet dat dat het probleem is

En ook geen beep-errors gehoord

Ik hoop dat men mij hier heel snel mee kan helpen, want ik heb die pc hard nodig

[ Voor 22% gewijzigd door DonMetal op 25-02-2006 19:15 ]

Joejoe!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

DonMetal schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:43:
Hallo,
Ik heb daarstraks mijn PC ff opnieuw opgestart, en toen had ik geen beeld meer, zo maar, t beeldscherm lijkt alsof het stand-by staat maar de pc boot wel gewoon, ik heb de videokaart er uit gehad omte checken of ie misschien een foute aansluiting had oid, maar ik kan niks vinden.

Ik heb alle kabels van het beeldscherm+voeding losgehad alle kabels buiten mn pc.

Maar als ik de kabel uit de PC haal komt er wel in beeld te staan: Cable not connected.

Specs:

Soltek 85DRV5
Intel P4 Northwood>2.4GHZ
GeForce FX5200
2 hdd's

Beeldscherm:
AOC LM720
*PIC*

Ik hoop op snel antwoord
Heb je je pc open gehad en iets aangeraakt (mobo,vid-kaart,RAM) en toen een schok gehad?

Ik had op die manier mijn mobo vermoord ;( ...

Greyh0und

• DonMetal
Ik wou m juist open gaan maken, maar t kan misschien ook zo zijn:

Wij hebben hier inj huis voor t electriciteits net vrij beperkte groepen, en laat net de computer-destofzuiger en de oven op de zelfde groep zitten, en laat dat nou net niet allemaal tegelijk kunnenm :S

En laat dat nou natuurliijk helemaal toevallig de laatste tijd vaak gebeurd zijn>stroom eraf :S

kan ik zo mn hardware enzo vermoord ghebben? zo ja, kan dit later gebeuren ls t ware slijtage?

Joejoe!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 11:50

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Geforce fx5200, die heeft (dacht ik) toch een tv out? kun je de tv niet even aansluiten en dan opstarten?

• DonMetal
royco_100 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:21:
Geforce fx5200, die heeft (dacht ik) toch een tv out? kun je de tv niet even aansluiten en dan opstarten?
Daar heb ik de aansluitkabels niet voor :(

EDIT: Probleem opgelost, voeding was het probleem, ga maandag even nieuwe voeding hal;en en klaar.

Mods, slotje kan erop :P

EDIT: Heb net e voeding uitgebruid schoongemaakt, en nu doet ie t met veel moeite weer, zal voor de zekerheid dinsdag (dan is de winkel pas open :( ) maar een nieuwe voeding kopen

[ Voor 39% gewijzigd door DonMetal op 26-02-2006 12:23 ]

Joejoe!

Pagina: 1