Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Verkeerde prijs komt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:27

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
In de pricewatch bij de Palm Treo 650 komt steeds Hardware Discount bovenaan te staan met een case voor dit toestel. Die prijs is natuurlijk niet te vergelijken met die van het toestel.

Ik heb het al 4x goedgezet, maar om een of andere reden springt hij steeds terug. Wellicht omdat zij dit automatisch vanuit hun database updaten?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat komt doordat die ge-deep-linkt is. Is een foutje op de site van de shop, ik neeem aan dat T.net dit aan ze gaat melden.

Hmz, die prijs waar HD naar linkt is de prijs van een-of-andere tasje om hem in te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 25-02-2006 19:02 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Doorgegevn. Zal na het weekend worden verwijderd. :)

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
Hij staat er weer in, vandaag zelfs nog bijgewerkt....

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Longbeard

Longbeard

Opgelost via een dirty trick :)

[ Voor 209% gewijzigd door Longbeard op 27-02-2006 17:14 ]

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Topicstarter
Je hebt het product een nieuw ID gegeven? Het is in ieder geval ook opeens verdwenen uit mijn price-notification :)

Bedankt in ieder geval. Nu kan ik weer op de veel te hoge prijs kwijlen :9~

• Longbeard

Longbeard

Zorg je er wel voor dat de Pricewatch droog blijft :P
Pagina: 1