Hallo,
Ik heb een probleem met mijn crt 15'' siemens beeldscherm. Als je cs1.6 speelt kun je op sommige donkere plekken in het spel niets zien, omdat het totaal zwart is. Ik heb wat topics afgezocht op GOT en kwam op dit: Beeldscherm heeel erg donker
Ik heb er wel wat aan, maar mijn beeldbuis losmaken en aan de schroeven draaien doe ik niet, omdat het gevaarlijk kan zijn en ik er niet veel verstand van heb. Ook het progje powerstrip blijkt te helpen, maar dit heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik graag wil weten of er nog andere van dit soort progjes zijn en welke dan het beste is. Ook zijn er 3 manieren in cs1.6 van het beeld instellen, namlijk: OpenGL, Software en D3D. Ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft, omdat ik niet precies weet wat het inhoud. Het spel word btw gespeelt op OpenGL.
En van die antwoorden van: je videodriver updaten, contrast en brightness zit ik niet te w88, puur omdat er recente drivers op de videokaart zitten. En de brightness en contrast staan op het hoogst in windows en cs 1.6 !!
EDIT:
Kan ik met deze balkjes het beeld lichter maken (lijkt me wel), maar word het in het spel cs1.6 ook lichter, of alleen je desktop? http://img116.imageshack.us/img116/4976/powerstrip3ha.jpg
Alvast bedankt
Ik ga verder zoeken naar info over powerstrip
Ik heb een probleem met mijn crt 15'' siemens beeldscherm. Als je cs1.6 speelt kun je op sommige donkere plekken in het spel niets zien, omdat het totaal zwart is. Ik heb wat topics afgezocht op GOT en kwam op dit: Beeldscherm heeel erg donker
En van die antwoorden van: je videodriver updaten, contrast en brightness zit ik niet te w88, puur omdat er recente drivers op de videokaart zitten. En de brightness en contrast staan op het hoogst in windows en cs 1.6 !!
EDIT:
Kan ik met deze balkjes het beeld lichter maken (lijkt me wel), maar word het in het spel cs1.6 ook lichter, of alleen je desktop? http://img116.imageshack.us/img116/4976/powerstrip3ha.jpg
Alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 16:48 ]