OK, maar een 9800Pro is wel even wat anders. Is die 9800pro overigens niet veel beter dan al die andere kaarten die je nu hebt? Dat zijn niet echt krachtpatsers hoor, mijn 9700 gaat een Geforce 6600 gewoon voorbij. Volgens mij ben je een beetje aan het downgraden nu.
Maargoed, niet elke voeding waar 350Watt opstaat is een goeie voeding. Misschien dat je mobo niet goed met de kaart omgaat en is er een biosupdate voor? Een aparte zaak in ieder geval.
edit: Hij komt immers amper voorbij het laden van je IDE drives, op dat moment is windows nog helemaal niet aan de gang en zullen ook eventueel oude drivers nog geen invloed uit oefenen. Haal anders al je IDE devices es ff los en kijk of hij nogsteeds in de "slaapstand" gaat. Probeer ook zoveel mogelijk los te halen en eerst alleen je opstart HDD te gebruiken. Misschien kan je iets ontdekken.
En je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je koopt, maar persoonlijk vind ik het een beetje een nutteloze uitgave. Een 6200 scheelt niet bepaald veel, die is ook erg traag net als die voorganger. In totaal heb je nu eigenlijk meer geld uitgegeven dan als je veel eerder al eens een 2e hands 9700 voor 75 euro had gekocht, die zou nu nogsteeds sneller zijn dan wat je nu hebt en kost eigenlijk ook niets. Maarjah het is strategisch gezien wel slim wat nVidia doet want mensen zoals jij zijn er heel erg veel.
[
Voor 55% gewijzigd door
BruT@LysT op 25-02-2006 16:23
]