Toon posts:

Audio controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd problemen met het geluid op een oude computer. Het geluid werkt niet en in het apparaatbeheer is te vinden dat de "82801BA/ BAM AC'97 Audio controller" niet goed werkt. Ik heb getracht de drivers opnieuw te installeren, maar elke keer krijg ik de volgende foutmelding:

De Hardware kan niet worden geinstalleerd.
De I/O-bewerking is afgebroken vanwege het afsluiten van een thread of vanwege een opdracht van een toepassing.

Eerst dacht ik dat het aan de geluidskaart lag, maar het installeren van een andere hielp niet (die gaf precies dezelfde foutmelding).

Weet er iemand een oplossing?

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 11:31
Nou ik zou het zo niet weten, lijkt wel alsof een ander programma het installeren blokeert ofzo... Is het een optie de pc opnieuw te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, eigenlijk niet. Het is namelijk niet mijn PC, maar die van een kennis (die vroeg me er eens naar te kijken).

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 06:21
In zo`n geval ben ik dan altijd eerlijk en zeg ik: ik kan het ZO niet fixen. Ik KAN het wel fixen, maar dan moet ik windows even opnieuw installeren.

Mochten mensen er dan voor kiezen om Windows opnieuw te laten installen, zijn ze meestal nog tevredener ook, want een schone install draait 100x beter dan die brakke installs waar dit soort problemen meestal optreden.

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, als er niets anders op zit dan zal ik het wel voorstellen. Vandaag nog wat pogingen gedaan, maar het mocht niet baten.
Jammer.