Toon posts:

Chatten + webcam, welk programma is het beste?????

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een webcam en kabel, welk programma kan ik het beste gebruiken om te chatten? :?

IRC gebruikt geen webcams, en Netmeeting moet je een hotmail abbo MSN messenger installeren en allerlei rotzooi invullen waar ik geen zin in heb. :r

Welk programma is handig en snel?

Verwijderd

Je kan in ieder geval ICQ gebruiken. Die zullen er vast wel een plugin voor hebben.

PS

Information makes the world B-)

Verwijderd

Topicstarter
Tja ICQ kan ik ook wel eens uit de kast halen, maar ook ICQ is niet echt ontworpen voor webcam's. Is er echt niet iets beters? Heeft niemand hier een webcam ofzo? :+

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds geen antwoord :'(
Heb ik de vraag soms in een verkeerd forum gesteld? :?

Verwijderd

Netmeeting moet je een hotmail abbo MSN messenger installeren en allerlei rotzooi invullen waar ik geen zin in heb.

ehh waar haal je dat vandaan? ik netmeet een keer of 3-4 per week met de V.S. en gebruik netmeeting 3.01 nu al 1-1.5 jaar en heb nog nooit ook maar iets anders van microsoft eerst moeten installen. Hbe hier tot noch toe de beste ervaringen mee (wat betreft gratis progjes), en kijk anders ff op tucows ofzo ....

Verwijderd

ik gebruik CUseeMe,

deel 5 alweer...
het is simpel, je kan er mee inloggen op een centrale server,en chat via voice of keyboard, icm cam
tot 12 man tegelijk op scherm enzenz

(kijk maar eens op google.....)

Verwijderd

uhm ik gebruik netmeeting en ik heb absoluut geen hotmail/msn account

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Je hebt IsPq... ICUII...

geen links, misschien wordt het als spam gezien...

Verwijderd

Yahoo Messenger heeft ook een webcam optie..........ziet er best goed uit.....:)

Verwijderd

Euhm ... ik begrijp niet helemaal wat je te zeuren hebt over Netmeeting. Werkt uistekend hier hoor ... en allerlei zooi invullen ... :? :? ??
Pagina: 1