[gezocht] Goedkoop klantbeheer systeem *

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Wat zoek ik:

Een programma dat een database aanmaakt van me klanten, waar ik verslagen van gesprekken kan opslaan, rapportages kan produceren (hoeveel gesprekken per klant, per week, op basis van gespreksresultaat etcetc) en waarmee ik vervolgafspraken kan plannen...

So far
Tot dusver heb ik het een en ander al geprobeerd met MS Access. An sich een prima programma, maar het is me teveel zelf uitzoeken waar ik op dit moment geen tijd voor heb

Alternatief hiervoor is het programma ACT van Sage (www.act.com). Groot nadeel hiervan zijn echter de kosten (alhoewel ik best wil investeren) en dat het programma zich volledig op de Amerikaanse markt richt en nauwelijks aan te passen valt (ik heb geen klanten met een US Zip code

Dus...
Kortom, wie heeft er nog een goede suggestie voor een programma waarmee ik een fatsoenlijke klanten database kan aanmaken (incl. bovenstaande opties)

An Explanation of l33t Speak

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Zoek voor de gein op sourceforge eens op CRM system ( Customer Relations Management )

Zal je zat open source implementaties vinden :)

Stop uploading passwords to Github!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Wanneer moet het er zijn en hoeveel wil je er in investeren?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:34
Je zou eens moeten kijken naar Archie (een CRM systeem) en dergelijke andere CRM systemen. CRM, zoals gezegd Customer Relationship Management, is precies de software die je nodig hebt :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:54

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
bedankt voor de tips, dacht al dat ik de verkeerde keywords gebruikte... :)

@seamus21 Wanneer, zsm als het kan...moet met sw niet zo'n probleem te zijn...investeren, mwah, denk tot een bedrag van € 100 / € 150

An Explanation of l33t Speak

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het gaat helemaal niet om een database an sich (wat jou betreft zit er onder de motorkap een klein aapje iedereen te onthouden), het gaat om het klant-contact / relatiebeheer / CRM systeem. Ik haal het [Database] dus even uit de titel.

Nu je de term CRM kent moet je al een heel eind komen vwb. de opensource en goedkope pakketjes. (Ik ken diverse CRM systemen goed, maar in jouw prijsbereik heb ik er geen ervaring mee).

Als je MS Office Small Business hebt, heb je heel misschien al genoeg aan de BCM. AL heb ik eerlijk gezegd geen idee of er fatsoenlijke mogelijkheden zijn voor attachments / dossiers en voor rapportages.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2006 16:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
Ik en een paar vriendinnen zijn toevallig net bezig met een informatica opdracht, we zitten in 5vwo, en willen als eindopdracht iets soortgelijks doen, kun je misschien je eisen pakket naar mij toe mailen? ( roy-t@hotmail.com ) ik weet niet hoeveel tijd je hebt voordat het af moet, en ik weet niet of wij een ingewikkeldgenoeg programma kunnen maken, maar we kunnen er zowieso even goed naar kijken, en het is voor ons ook handig om te zien wat de markt (een random opdrachtgever) verwacht van zo'n programma :)

*aarg stomme schoolcomputers met broken spaties*

alvast bedankt iig

[ Voor 11% gewijzigd door roy-t op 28-02-2006 09:28 ]

~ Mijn prog blog!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Misschien moet je eens gaan kijken naar Microsoft OneNote, dat soms bij Office 2003 wordt geleverd. Is dat niet iets wat dat kan?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:59

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Volgens mij is OfficeTalk precies wat je zoekt.
http://www.officetalk.nl

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Mm, Microsoft heeft zo'n pakket ook, het valt onder Microsoft Dynamics, het pakket heet Microsoft Dynamics CRM. Het pakket is overgenomen van Navision, zal dus wel goed zijn. Zo te zien is het zelfs te integreren met Outlook, mooi meegenomen dus (bekende omgeving).

Edit: zie nu dat je er wel een server voor nodig hebt...

[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 28-02-2006 22:50 ]

We are shaping the future

Pagina: 1