Sinds 3 dagen heb ik weer toegang tot internet nadat ik over ben gestapt van hetnet naar Pilmo.
2 weken zat ik zonder internet en heb via Hetnet en de modem helpdekt proberen te achterhalen waar het aan lag. Ik kwam geen meter verder.
Na 2 weken kreeg ik een modem , voicefinder en splitter van Pilmo toegestuurd.
Dus, bleek dat mijn aanvraag voor Pilmo was toegekend. Daar had ik n.l nog geen bericht over gekregen en ik kon zowieso toch geen inkomende mails lezen.
Mijn aanvraag had ik nog geen maand geleden ingediend. Dus toch binnen de beloofde tijd door Pilmo goed geregeld.Belangrijk is , toch naar Pilmo te bellen om te informeren of je aanvraag is doorgekomen aangezien je kans hebt om je mails niet te kunnen lezen.
Ik heb nu ADSL en telefonie van Pilmo en alles werkt prima. Voor het versturen van je mails moet je nog wel het een en ander via je account (outlookexpres in mijn geval) veranderen, en dat gaf nog wel een probleem, dat mijn login gegevens niet klopte. Maar met behulp van de helpdesk, wat overigen ook goedkoper is dan de meesten, 0.10 cent p/m ben ik uitstekend geholpen. Tot nu toe ben ik dik tevreden met Pilmo.
En ik ben tot nu toe na 4 keer bellen naar de helpdesk , iedere keer snel doorgekomen. Wat bij bijv Hetnet wel even anders was. Ook dat is een belangrijk punt, wetende dat je dus ook werkelijk geholpen wordt i.p.v allemaal wachten en smoesjes dat het bijv aan je Modem ligt zoals hetnet toen beweerde.
Ik ben blij dat ik nu van Hetnet en KPN af ben. En nu maar afwachten ok Pilmo net zo goed is als Freeler, waar ik als eerste bij zat , maar die helaas werd overgenomen door Hetnet.