Hi beste ontwikkelaars van GOT,
Ik zoek vaak tussen alle draadjes op GOT en het valt mij op dat als ik het laatste open topic nodig heb van een groot topic, dat ik daar niet in 1x met de zoekfunctie kan komen.
Als ik bijvoorbeeld zoek op: MDA compact, dan vind ik o.a.:
dan vind ik ook niet alle topics van Deel 1 t/m Deel 12.
Waarom dit is weet ik niet, maar wat ik mij afvroeg is: is er geen manier om deze grote topics te koppelen. Zodat je bijvoorbeeld in de zoekuitkomsten ziet:
Het is maar een idee. Ik vind het namelijk echt irritant als ik bij deel 5 ben dat ik heel de tijd op laatste reactie moet klikken om daar een link te gaan zoeken om naar het volgende topic te gaan waar ook alweer een slotje op zit, enz, enz.
Het is maar een idee
Ik zoek vaak tussen alle draadjes op GOT en het valt mij op dat als ik het laatste open topic nodig heb van een groot topic, dat ik daar niet in 1x met de zoekfunctie kan komen.
Als ik bijvoorbeeld zoek op: MDA compact, dan vind ik o.a.:
Als ik dan zoek op: De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [DeelDe HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]
De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 4]
dan vind ik ook niet alle topics van Deel 1 t/m Deel 12.
Waarom dit is weet ik niet, maar wat ik mij afvroeg is: is er geen manier om deze grote topics te koppelen. Zodat je bijvoorbeeld in de zoekuitkomsten ziet:
Zo ziet iedereen direct dat er van dit grote topic 12 delen zijn en dat deel 12 de laatste is die nog open is.De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 1]
Overige delen: [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]
Het is maar een idee. Ik vind het namelijk echt irritant als ik bij deel 5 ben dat ik heel de tijd op laatste reactie moet klikken om daar een link te gaan zoeken om naar het volgende topic te gaan waar ook alweer een slotje op zit, enz, enz.
Het is maar een idee