Toon posts:

Hoe weet ik hoe je een gameport inplugtop moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de fabrikant zijn site gekeken ( asrock ) en kan geen informatie vinden via google , met een foto, ik heb namelijk het probleem dat ik een wat ouder game stekkertje heb voor op mijn moederbord en weet niet hoe die erop moet bevestigd worden, 1 ding kan je er welaan zien en zit een paarse roseachtige kabel aan de boven kant( de eerste kabel van boven ? moet ikdie dan bijvoorbeeld aan de linker kant in pluggen of juist aan de andere kant ? kan iemand mij daaar fff mee helpen

groet robin

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 17:40

Khaine

Python liefhebber

Dat moet je OF vinden op het moederbord zelf , OF in de handleiding van je moederbord.

Het ligt er maar net aan of het past op dat moederbord ivm pin-layout.

Probeerd eens wat specifieker te zijn wat je hebt, en waarop je het wil aansluiten. Dat zal wellicht helpen voor ons om met je het probleem op te lossen.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
kijk eens goed naar de connector, meestal is er 1 plaats voor een pinnetje leeg gelaten, waar een dicht gegoten stukje zit in de plug, meestal past het maar op 1 manier dus.

ik weet niet hoe het bij jouw bord zit, maar bij m'n soundcard met losse gamepoort past het niet andersom.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

robintuik, lees je eigen topicstart eens door en vraag je af hoe iemand daar een antwoord op kan geven... :o

Je meldt niet welk moederbord het is (Asrock heeft er wel een paar...), wat de layout van de pins op het bord zijn (::::. bijvoorbeeld) en wat de layout op de connector is. Als je dat opzoekt zou je hier een goede topicstart kunnen maken, maar beter nog, een topic zou overbodig zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.