Hallo,
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:
Na het wijzigen van mn single channel geheugen (Kingston PC2700 2 * 512 Mb naar Infinion PC3200 2 * 512Mb dual channel geheugen gebeurde het volgende bij het opstarten van de Pc:
Het beeldscherm (Compaq V710) geeft paars/rose i.p.v. wat wit moet zijn.
Dus alles wat wit is is nu paars/rose.
Andere kleuren zijn ook veranderd maar niet zo erg als het wit.
Ik heb het scherm aangesloten op een andere machine en daar werkt het scherm naar behoren.De Kingston reepjes er maar weer ingezet: geen resultaat
Nu denk ik dat m'n videokaart mischien de boosdoener is.
Ik heb de NVIDIA instellingen gecontroleerd maar dit geeft helaas geen bevredigende resultaten.
Ik heb helaas geen andere AGP kaart om te testen of de NVIDIA kapot is of niet.
Mischien dat iemand weet of dit probleem op een ander topic beschreven is of dat iemand mij kan vertellen waardoor het probleem ontstaan zou kunnen zijn
Ik draai met een a7n8x-e deluxe mobo waar een AMD Athlon XP2500 Barton op gemonteerd zit.
Spire Whisperrock koeler
Geheugen is dualchannel Infineon pc3200 2 * 512 Mb
Liveplayer value geluidskaart
InWin Bigtower behuizing met 2 * 80mm en 1 * 120mm Papst.
Videokaartis NVIDIA FX5700LE AGP 256 Mb
NEC 3500 DVD-brander
ASUS TV kaart
@-Tec 350 Watt voeding
WinXP-Pro Sp2
Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem:
Na het wijzigen van mn single channel geheugen (Kingston PC2700 2 * 512 Mb naar Infinion PC3200 2 * 512Mb dual channel geheugen gebeurde het volgende bij het opstarten van de Pc:
Het beeldscherm (Compaq V710) geeft paars/rose i.p.v. wat wit moet zijn.
Dus alles wat wit is is nu paars/rose.
Andere kleuren zijn ook veranderd maar niet zo erg als het wit.
Ik heb het scherm aangesloten op een andere machine en daar werkt het scherm naar behoren.De Kingston reepjes er maar weer ingezet: geen resultaat
Nu denk ik dat m'n videokaart mischien de boosdoener is.
Ik heb de NVIDIA instellingen gecontroleerd maar dit geeft helaas geen bevredigende resultaten.
Ik heb helaas geen andere AGP kaart om te testen of de NVIDIA kapot is of niet.
Mischien dat iemand weet of dit probleem op een ander topic beschreven is of dat iemand mij kan vertellen waardoor het probleem ontstaan zou kunnen zijn
Ik draai met een a7n8x-e deluxe mobo waar een AMD Athlon XP2500 Barton op gemonteerd zit.
Spire Whisperrock koeler
Geheugen is dualchannel Infineon pc3200 2 * 512 Mb
Liveplayer value geluidskaart
InWin Bigtower behuizing met 2 * 80mm en 1 * 120mm Papst.
Videokaartis NVIDIA FX5700LE AGP 256 Mb
NEC 3500 DVD-brander
ASUS TV kaart
@-Tec 350 Watt voeding
WinXP-Pro Sp2