[W11/Pes] allemaal hetzelfde?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
Moet mij iets van het hart:
Pes 3/4/5 en Winning Eleven 7/8/9....afgezien van wat graphics zijn al die spellen voor de PC door de jaren heen hetzelfde?
Zelfde trage maar realistische gameplay , zelf trucs en knoppen..., veranderd er nog wat aan die spellen? Vind het realisme goed maar het lijkt alsof er nooit iets verandert aan die spellen, vind ik jammer, ik had graag wat meer balcontrole gezien of een wat snellere gameplay.
Wou het even kwijt, ben benieuwd naar jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, bij dit soort spellen gaat het in principe om het up2date houden van de spelersselectie imo. Het zijn ook simulatie spellen in principe. Dat zie je ook bij spellen als Flight Simulator etc. Er word gewoon verder gegaan op een succesformule. De echte die-hards van dit soort spellen die blijven het toch wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 10:34

Wmm

Tsja, dat heb je bij de Fifa serie ook. Hoewel ik begreep dat die serie de afgelopen twee edities wel wat meer de kant van echte verbeteringen op gegaan is. Maar daarvoor was het ook constant hetzelfde in principe.

Maarja, wat wil je eigenlijk ook. Voetbal is voetbal, er valt niet zo heel veel aan te veranderen op een gegeven moment. Althans, niet radicaal. Tuurlijk kun je ieder jaar kleine verbeteringen doorvoeren in de gameplay en waarschijnlijk grote verbeteringen in de graphics, maar een totaal nieuwe speelervaring zit er gewoon niet in omdat voetbal voetbal blijft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
Ik vind dat FIFA elk jaar wel wat nieuws heeft of wat verbeteringen en mogelijkheden,
dat kan ik van WE/PES niet zeggen. Alleen grafisch zie ik het verschil.
Niet erg slim om dan nieuwe versies ervan te kopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-10 14:39
PES is gewoon nu al zonder die verbeteringen zoveel beter dan FIFA, don't change it if it ain't broke toch? Qua realisme ontstijgt PES fifa enorm, dat blijkt ook uit de enorm vele profvoetballers, die alleen maar PES willen spelen, omdat ze FIFA maar nep vinden...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 19:10
Ik vind PES 5 veel beter dan PES 4 (op de xbox althans). PES 4 was veel meer arcade achtig dan PES 5 en er zijn wel degelijk verbeteringen. Minder stomme AI fouten, voordeelregel die eindelijk goed werkt. Koppen werkt voor mijn gevoel beter etc. Er zijn altijd wel dingen om nog bij te schaven dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:10:
Ik vind dat FIFA elk jaar wel wat nieuws heeft of wat verbeteringen en mogelijkheden,
dat kan ik van WE/PES niet zeggen. Alleen grafisch zie ik het verschil.
Niet erg slim om dan nieuwe versies ervan te kopen lijkt me.
Ik vraag me af wat het nut is van dit topic aangezien je met deze post afstevend op een Fifa v.s. Pes discussie.[nofi]
Je vraag had je ook gewoon in het PES5 topic kunnen vragen.
[rml][ PS2/PC/XBOX/PSP] Pro Evolution Soccer 5 - Deel 2[/rml]
Verder niet lullig bedoeld ofzo maar het ging daar inmiddels ook al over het verschil tussen PES5 en WE9i.

Om dan maar even inhoudelijk in te gaan op je post, WE is een getweakte versie van PES, geen aparte game dus.
PES zit denk in sinds PES3 grafisch tegen de limiet aan van de PS2 en aangezien de pc versie een port is.
Als je denkt dat er kwa gameplay nauwlijks verschillen zijn tussen de versies van PES moet je maar weer eens PES3 installeren. ;)
Oh en grafisch kan het prima door de beugel, alleen jammer dat het geen AA en AAF etc ondersteund.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1