[DW] Formulier mailen naar email adres

Pagina: 1
Acties:

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
De reden vanwaar ik dit topic start is dat ik na een zoektocht op GoT en Google alleen maar onduidelijke dingen tegen kom of topics vanuit 2002 of eerder (zoals de volgende http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/10523391)

Hetgeen wat mijn 'probleem' is..
ik wil graag een formulier maken waarin bijv. naam, email en opmerkingen veld verstuurd word naar een mailadres ZONDER gebruik van een outlook of ander mailprogramma bij de client.

nou kwam ik in het eerder genoemd topic een mooi php formulier tegen, deze werkt maar krijg een leeg formulier opgestuurd..

Kan iemand mij helpen aan een duidelijke uitleg over CGI mail forms of hoe ik het eerdergenoemde php formulier werkend kan krijgen.....
Heb er zelf al genoeg bekeken op CGI bestanden op hotscripts.com maar geen enkele krijg ik op een kale IIS installatie (win 2003 met iis 6 en PHP) voor elkaar.
alvast bedankt _/-\o_

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Oftewel; www.php.net/mail
Dan nog lijkt het me sterk dat je er niet uit kwam met google; ik hoop dat het met deze links wel gaat lukken.
Kleine toevoeging die je een groter schopje in de juiste richting kan geven. Als je voortaan iets wil weten over php ga je naar php.net en klop je daar in wat je zoekt; goede uitleg en extra-gratis code voorbeelden. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Rowanov op 24-02-2006 22:34 ]

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 14:04

Copyman

Dode muis

En als je er dan nog niet uit komt: [google=php mail form]. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Het geen waarom ik niet op php heb gezocht omdat dat alleen maar in een van de laatste post's stond van de eerdergenoemde topic, mijn eerste bedoelingen waren dus om dit te doen met een CGI script.
Maar zal eens kijken of die php scripten wat zijn iig bedankt!