Hallo,
Ik zelf heb sinds kort ook een htpc bestaande uit de volgende onderdelen:
Asus pundit met Ati x200 chipset
celeron d 3ghz
512 ddr2
onboard x300 met 64mb shared mem.
200gig sata schijf
hauppauge pvr500
Windows media center 2005
Het probleem is dat ik in live tv gewoon al een load heb van 75-100% en het switchen tussen kanalen gaat gewoon erg traag.
Nou las ik dat meer mensen daar last van hadden maar na verschillende updates zou het werken.
Nou heb ik alle laatste updates volgens windows update geinstallerd (inc rollup2), de laatste drivers voor de hauppauge en de laatste bios voor de pundit (0501).
Iemand een idee wat het probleem hierbij is ?
Ik zie net dat wanneer mce is afgesloten maar er nog wel programma's worden opgenomen de load nog amar +-15% is, dus het ligt echt aan het live tv
Alvast bedankt
Ik zelf heb sinds kort ook een htpc bestaande uit de volgende onderdelen:
Asus pundit met Ati x200 chipset
celeron d 3ghz
512 ddr2
onboard x300 met 64mb shared mem.
200gig sata schijf
hauppauge pvr500
Windows media center 2005
Het probleem is dat ik in live tv gewoon al een load heb van 75-100% en het switchen tussen kanalen gaat gewoon erg traag.
Nou las ik dat meer mensen daar last van hadden maar na verschillende updates zou het werken.
Nou heb ik alle laatste updates volgens windows update geinstallerd (inc rollup2), de laatste drivers voor de hauppauge en de laatste bios voor de pundit (0501).
Iemand een idee wat het probleem hierbij is ?
Ik zie net dat wanneer mce is afgesloten maar er nog wel programma's worden opgenomen de load nog amar +-15% is, dus het ligt echt aan het live tv
Alvast bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door eppie op 24-02-2006 21:39 ]