[outlook express] automatisch cc toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 16:03

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Is het mogelijk om in Outlook Express (dus niet Outlook ... oid) automatisch een cc sturen bij een bericht die verzonden wordt mbv een bepaalde account?

Ik heb 3 accounts in mijn Outlook Express staan, 2 privé, 1 zakelijk. Van de zakelijke wil ik dat bij elk bericht dat ik verstuur en automatisch een kopie naar een bepaald emailadres gestuurd wordt. Met Outlook is dit mogelijk, maar is dit ook mogelijk met Outlook Express?

Voor de geïnteresseerden zal ik vertellen waarom ik dit zo graag wil. Mijn privé en zakelijke mail wil ik strict gescheiden houden. Mijn privé mail is gekoppeld aan een gmail account, dus alles wat ik ontvang of verstuur wordt opgeslagen in Gmail, erg handig want dan heb ik op elke computer elk emailtje bij de hand.
Dit wil ik ook met mijn zakelijke mail. Vooral dat als ik iets met mijn zakelijk emailadres verstuur het ook wordt opgeslagen op Gmail, dit kan ik dus voor elkaar krijgen door automatisch een bcc te maken (als cc kan, dan bcc ook...) die het bericht naar mijzelf verstuurd. Heb ik dan een bericht nodig die ik vanuit thuis zakelijk heb verstuurd, dan kan ik daar ook bij op mijn werk en elders. Vandaar...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik denk dat ik mijn zoektocht zal moeten staken. Ik vind het volgende:
Last Updated on 03/21/99

Automatic CC Several users have asked if OE can be configured to automatically cc: all outgoing mail to the same user specified address. Unfortunately, the short answer is that OE does not support this functionality at this time.
Het enige waar ik nog hoop uit kan halen is de datum bij 'last updated', maar aangezien GoT ook geen oplossing weet... Grrr...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:26

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je zou wat kunnen spelen met berichtregels of filters, maar met Outlook 2003 krijg ik het niet zodanig dat er wordt gefilterd op de afzender. Maar misschien heeft er iemand een trucje waarbij dat wel mogelijk is?

[edit]:
In Outlook 2003 kun je wel met 'organize' filteren op afzender, zo te zien. Je zou kunnen proberen om 2 filters te maken: één die berichten van een bepaalde account naar een andere map zet, en dan de volgende regel die alles uit die map doorstuurt naar je gmail account. Nu is het alleen nog de vraag in hoeverre Outlook Express dit ondersteunt.

[ Voor 46% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-02-2006 11:40 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Die filters werken in OE alleen op inkomende berichten helaas.