Toon posts:

Heeft iemand al ervaring met een BTX systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben waarschijnlijk van plan om over te schakelen naar een BTX systeem, en om het kort te houden, kun je bv nu gangbare graphische pci kaarten en geheugen op de nu beschikbare BTX borden plaatsen? of heb je weer speciale kaarten nodig, want de koeling op videokaarten zit dan omgedraaid, of als iemand goeie sites weet zou ik het graag horen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:21

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Kun je soms kantenklaar al kopen, Intel heeft al een aantal BTX bordjes.
Ga je echter zelf bouwen, dan raad ik aan om gewoon ATX te nemen, even snel, en veel makkelijker/goedkoper. :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

ATX -> BTX is niet veel meer dan het omdraaien van de opzet van het systeem.....

of met andere woorden, je PCI kaartjes gaan prima passen in die nieuwe "rig" .....

De vraag is alleen waarom je het zou doen ... de enige std systemen die ik geleverd heb zien worden in BTX zijn van Dell ...... (En ik heb na (duur)testen er niet echt een voordeel uit kunnen halen!)

[ Voor 3% gewijzigd door Kluk-Kluk op 24-02-2006 21:34 ]