Vandaag even de stad ingegaan het was lekker weer dus gelijk de camera meegpakt om de stadwal eens te gaan fotograveren, iets wat ik al een tijdje van plan was te gaan doen. Dit zijn een paar foto's die ik vandaag gemaakt heb waar ik redelijk tevreden over ben, maar waar naar mijn gevoel zeker nog wel het een en ander aan verbeterd kan worden.
1. deze foto hoort eigelijk niet thuis hier, maar illustreerd wel een probleem. Helemaal boven in bij het kruis zit erg veel cs en tevens (lijkt) het of de koepel is uitgebeten door de lucht? Is dit fototechnisch te voorkomen? en hoe

2. Foto anzich gelukt, maar erg donker in de lage partijen jammer genoeg.

3.

4.

5. Die takken zaten in de weg en kon ze jammer genoeg niet aan de kant trekken (anders was het plons geweest)

Alles is geschoten met een canon a520 in P modus
- iso: 100
- AiAF: uit
- wb: zonnig
- evaluative
- vivid-verzadiging
1. deze foto hoort eigelijk niet thuis hier, maar illustreerd wel een probleem. Helemaal boven in bij het kruis zit erg veel cs en tevens (lijkt) het of de koepel is uitgebeten door de lucht? Is dit fototechnisch te voorkomen? en hoe

2. Foto anzich gelukt, maar erg donker in de lage partijen jammer genoeg.

3.

4.

5. Die takken zaten in de weg en kon ze jammer genoeg niet aan de kant trekken (anders was het plons geweest)

Alles is geschoten met een canon a520 in P modus
- iso: 100
- AiAF: uit
- wb: zonnig
- evaluative
- vivid-verzadiging
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 15:52 ]