Ik heb pas geleden een cardreader gekocht namelijk de Salland geheugenkaartlezer. Ik krijg dit ding dus niet aan de praat en ik heb hier ook al een topic over geopend bij het supportforum van Salland maar daar hebben ze blijkbaar geen zin om te reageren
Ik heb even een gedeelte van mijn topic bij Salland hieronder gezet:
AMD 64 3700+
1 gig Kingston Dual channel
Gigabyte Ga-K8nNF-9
WD 250GB S-ata
Gigabyte 6800GS
Winxp Pro + SP1
Kan iemand me misschien helpen?
Alvast bedankt
Misschien ook handig om te weten, mijn pc specs:Ik heb dus de geheugenkaartlezer van Salland tegelijk met de rest van mijn pc besteld. De pc doet het prima en ook alle andere bulk-producten die erbij zaten..en ja, de card reader was ook bulk. Geleverd in een simpel plastic tasje.
Ik heb nog nooit eerder een cardreader gehad en heb er ook nog nooit een geinstallerd. Nu is deze cardreader geleverd met 2 zwarte draden aan de achterkant die ik in de usb(?) ingangen (gele vierkante ingangen) heb gedaan (samen met een vriend van mij die me had geholpen met de assemblage van de pc).
Nu doet de cardreader het dus niet en hij wordt niet herkend door de pc of ik kan hem gewoon niet uit de lijst bij apparaatbeheer halen (want het is een OEM-product). Er brandt dus geen lampje en daarom vroeg ik mij af of er geen voedingsstekkertje aangesloten moet worden (ik snap niet waar want ik zie geen gaten).
Ook vond ik het raar dat er geen drivers meegeleverd waren. Betekent dit dus dat drivers niet noodzakelijk zijn of dat er gewoon iets misgegaan is met de levering??
Nu, 2 weken later, doet de cardreader het dus nog steeds niet en ik begin het langzaam irritant te vinden
AMD 64 3700+
1 gig Kingston Dual channel
Gigabyte Ga-K8nNF-9
WD 250GB S-ata
Gigabyte 6800GS
Winxp Pro + SP1
Kan iemand me misschien helpen?
Alvast bedankt