Toon posts:

[Norton Antivirus] en definities distribueren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb enkele vragen over Norton Antivirus:
- is het mogelijk en indien ja hoe om zonder dure Corporate versies Norton Antivirus automatisch te
laten distribueren en installeren op clients vanaf een server? (d.m.v. een policy bijv.)
- is het mogelijk om als je abbonnement van virusdefinities verlopen is nog d.m.v. de gratis
virusdefinitie downloads van symantec de definities van Norton Antivirus te updaten?
(handmatig/automatisch downloaden dus en hierna eventueel verspreiden)
- is hier een handig tooltje voor? (dan bedoel ik dus niet LiveUpdate Administration Utility)
- wat is er precies allemaal mogelijk met de beheertool die geleverd wordt bij Symantec AntiVirus 10.0
Small Business Edition (dit werd mij niet goed duidelijk op de Symantec site)
- kun je met eerdergenoemde beheertool ook Norton Antivirus distribueren over de clients?

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Ik denk dat de support afdeling van Norton je hier heel graag antwoord op geeft.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Heb je al eens gegoogled, want diezelfde vraag had ik eerst ook, was nr1 op google :Y)
Via FTP kun je de volledige update downloaden, deze laten uitpakken en over de huidige definitie heen laten schrijven, werkt prima.
Scriptjes zijn ook mogelijk.
Denk wel dat je dus voortaan de hele update moet downloaden... :/

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Twee dingen vraag ik mij af na het lezen van je post petervdo321:
1) Waarom leg je je keuze zo vast met Norton?
2) Waarom probeer je niet wat welke tool doet?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog even ter toevoeging; vragen zijn geen probleem maar zomaar een lijstje neerplempen waarderen we niet zo. Lees dit even door om in ieder geval erachter te komen hoe je het in het vervolg moet doen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ten eerste sorry voor het lijstje, zal niet meer gebeuren. Overigens had ik wel gegoogled en op de site van Symantec gezocht voordat ik deze vragen stelden. Ik had de vragen eigenlijk niet helemaal goed gesteld en dus schijnbaar ook niet goed gezocht. 8)7 8)7

DarthPlastic: bedankt voor het antwoord, dit had ik ook gevonden alleen het probleem was dat ik de naam van het bestand gebaseerd is op de datum en ik niet wist hoe je deze dan automatisch kan laten renamen, uitpakken en verspreiden. Hier ben ik nu ondertussen toch achter gekomen.

WWillem: 1 Dit is een project bij ons op school waarbij je Norton moest gebruiken. (ook wel gaar
natuurlijk maar ja)
2 - De tool bij de businesspack versie kon ik nergens vinden dus kon ik niet
testen/uitproberen.
- De corporate versie heb ik wel al uitgeprobeerd alleen de software was voor een bedrijfje
met 24 clients dus dan is dit een beetje te duur

Nu zal ik maar even naar Symantec mailen om meer informatie te vragen over die tool die bij Business pack zit.

Bedankt voor de reacties!!
Pagina: 1