Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
GeForce2 MX - 330
Duron 850@1050 - 330
Tada.. Houd je mooi 10 piekies of meer over
Ennuh, je oude zooi kun je natuurlijk voor een aardig bedrag verkopen
goeie mobo's zijn niet zo goedkoop vind ik. Om direct naar AMD over te schakelen is waarschijnlijk duurder, als je wil oc natuurlijk... is misschien een duron beter dan een coppermine.
Verder zou ik zeker een geforce(2) of zo kopen (als ie 600 loopt is ie nog niet zo traag).
Zelf zou ik dan eerder wachten op de geforce3 die blijkbaar toch nie slecht is aan de specs tezien die ze verspreiden (als ze waar zijn natuurlijk):)
Verwijderd
Dus als ik een andere MB zo nemen moet er dus een SCSI kaart bij.
Maar oke, dan wordt het budget 1500.00
Dat moet toch wel te doen zijn.
Dus vervangende SCSI if necessary...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
2 wat is/ zijn daarbij op dit moment de bottleneck(s) ?
3 met welke aankoop wil je dit oplossen
4 is het systeem voor de gegeven games nu min of meer uitgebalanceerd of ontstaat er weer een grote bottleneck die je kunt voorkomen door slim te upgraden
Verwijderd
dan hou je fijn nog wat geld over voor je volgende upgrade. als de palomino uitkomt bijvoorbeeld. want ik vind zelf toch echt dat je pas moet upgraden als je hem 2x zo snel kunt maken. [de processor.. of videokaart bedoel ik]
Verwijderd
Ik zou een GF2 kopen want een p3 600 is echt niet zo langzaam hoor.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Vanaf 1024x768 worden in veel games de videokaarten de bottleneck.
Geloof mij nou maar dat je in bv. in Q3 in 1024x768 met je p3 600 + GF2sneller bent dan die Gig Thunderbird met GF2mx (behalve misschien in UT)
Wat dacht je hiervan?
http://tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=7432
Niet op voorraad.
Verwijderd
Koop dan als je echt een cpu/mobo upgrade wil doen een DDR combi.
en das wel okei voor genoeg FPS