Toon posts:

Razer Copperhead ivm Diamondback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat gezoek met search en op google heb ik een antwoord op mijn vraag niet gevonden.

Ik was vandaag bij de mediamarkt op zoek naar een nieuwe muis. De MX518 lag lekker in de hand maar kwa gewicht en muisknoppen was de Copperhead een stuk fijner, er was echter 1 probleem: de side buttons zitten irritant (en hij kost mij te veel :P). Ik vroeg me dus af of de sidebuttons bij de Diamondback wat als het ware minder uitsteken. Weet iemand dit? (Bij de mediamarkt en een pc-zaak hadden ze geen Diamondback liggen).

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
De sidebuttons van de Copperhead zitten inderdaad iets te laag. Maar ik heb gemerkt dat de het voor de knoppen bij de duim na verloop van tijd wel went. Echter de knoppen aan de andere kant dat is een heel karwei om bij te komen, maar gelukkig worden die veel minder gebruikt (door mij tenminste). Als het je alleen om de knoppen aan de duim-kant gaat dan zou ik zeggen dat dat niet de reden moet zijn om hem niet te kopen. En dat ie te duur is... kan ik helaas niks aan doen. Maar het is een erg mooie muis.

Diamondback heb ik nooit gehad maar ik geloof dat deze exact dezelfde layout had.

Verwijderd

Topicstarter
Ik las dat ze de knoppen veranderd hebben op de copperhead omdat ze op de diamondback niet altijd goed bereikbaar waren. Iemand op de steam-forums bevestigde mijn vermoeden.

Anyways, ik heb em gewoon besteld. En als ie niet bevalt verkoop ik em wel weer :)

Verwijderd

Ik heb géén probleem met de duim knopjes.
Zijn voor mij makkelijk bereikbaar.
De andere 2 zijn lastig die gebruik ik dan ook niet in games o.i.d.

Gebruik ze alleen om de DPI te regelen.

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
Ik heb de Diamondback gehad en die knoppen zijn daar ook niet makkelijk bereikbaar(voor mij dan).
En de Diamondback is een stuk lager dan de Copperhead ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb de diamondback binnen, en de feel bevalt me een stuk beter dan van de copperhead. Nu nog even wennen :P
Pagina: 1