BIOS menu wordt bij opstarten direct weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• nwyck
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08-2023
Ik heb een probleemp met PC waar ik nergens op het web een oplossing voor kan vinden ;(
Misschien is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?

Als mijn PC opstart hoor ik het standaard gereutel inclusief 1 piep. Tot hier ziet alles er normaal uit en klinkt hij ook normaal. Maar opeens verschijnt mijn BIOS, inclusief de juiste tijd en datum en de juiste settings. Als ik vervolgens "Discard all changes en exit" selecteer krijg ik de monitor error "No input, check cable".

De BIOS heeft recentelijk geen wijzigingen gehad en de hardware is ook niet veranderd. Ik heb hem proberen op te starten met alle kabels, exclusief monitor, er uit. Zelfs dan schiet hij nog uit zich zelf in de BIOS. Opstarten met een andere HD heeft ook geen enkel resultaat. Uiteraard heb ik hem opengeschroefd en alles gecontroleerd, maar hij blijft in de BIOS schieten en vervolgens klaagt de monitor over het ontbreken van een signaal... vaag :?

Heeft iemand misschien suggesties? Thx _/-\o_

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:13
(jarig!)
Probeer je graka eens steviger aan te duwen (heb ik een keer gehad, zelfde error's)

Als dat niet helpt andere graka proberen of PCI kaartje
als je nu doet save change's and exit, komt dan je bios weer terug?

edit: beetje dom, je krijg wel je bios natuurlijk, dus wel beeld :P

[ Voor 20% gewijzigd door Extera op 24-02-2006 16:03 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Verwijderd

Misschien helpt een bios reset wel. Ik doe dat iedere maand want ik krijg ook weleens problemen als ik het een tijd niet doe