Voor school moest ik tijdens de vakantie een dag uit het leven van iemand in m'n omgeving doen, ik heb maar gekozen voor m'n vader, ging wel makkelijk (easy way out). Het moet in totaal een docu worden van een normale dag.
Nu was de bedoeling om uiteindelijk 25 foto's te maken, van elke element 5 (dus dit keer 5 van eten, was vast element). Gister avond de flitser erbij gepakt, x-contact kabel eraan vast gemaakt en tijdens het eten wat geprobeerd.
Elke donderdag komt de collega van m'n moeder (predikant) mee eten, die eet namelijk te weinig en komt dus wat bij eten
Op zo'n donderdag worden er dan de meest uiteenlopende heftige onderwerpen besproken, onder het genot van de door m'n vader gekookte pot.
#1 m'n vader links, collega van m'n moeder rechts

#2 heftig nadenkende moeder

#3 hmm, komt klok uit het hoofd, niet helemaal tevreden over

#4 m'n pa gebiologeerd

#5 de collega schept het toetje (heftige boeren yogurt) op

Ik ben er wel redelijk tevreden over, ik wou expres niet te hard flitsen, en 't wat donker houden, op groter formaat zijn ze wat sterker. Sommige zijn wat groen, denk dat dat door kleurenprofiel van PS komt, maar goed. Het hoeft ook niet helemaal perfect te zijn.
Nu was de bedoeling om uiteindelijk 25 foto's te maken, van elke element 5 (dus dit keer 5 van eten, was vast element). Gister avond de flitser erbij gepakt, x-contact kabel eraan vast gemaakt en tijdens het eten wat geprobeerd.
Elke donderdag komt de collega van m'n moeder (predikant) mee eten, die eet namelijk te weinig en komt dus wat bij eten
#1 m'n vader links, collega van m'n moeder rechts
#2 heftig nadenkende moeder
#3 hmm, komt klok uit het hoofd, niet helemaal tevreden over
#4 m'n pa gebiologeerd
#5 de collega schept het toetje (heftige boeren yogurt) op
Ik ben er wel redelijk tevreden over, ik wou expres niet te hard flitsen, en 't wat donker houden, op groter formaat zijn ze wat sterker. Sommige zijn wat groen, denk dat dat door kleurenprofiel van PS komt, maar goed. Het hoeft ook niet helemaal perfect te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door simon op 24-02-2006 15:29 ]
|>