Toon posts:

beeldscherm kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om de paar seconde/minuten maakt me beeldscherm een harde tik en het beeld vervormd dan.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Het begon uit zichzelf ik heb geen instellingen verandert. Ik had het toenet zo erg dat me hele beeldscherm een paar seconden zwart bleef.

hier een filmpje er van: http://home.planet.nl/~meerv157/kapot.wmv
soms is het nog veel erger....

technische gegevens:
Hitachi cm811et
1600@1200 85hz
2 jaar oud.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Je kunt proberen je resolutie of vernieuwingsfrequentie lager te zetten.

Als dat ook niet helpt is ws je monitor langzaam aan het overlijden.

Ik heb 4-5 jaar terug een 15 inch Daewoo gehad die het ook deed.
Nou kreeg dat ding van mij telkens klappen op de beeldbuis als ik verloor met spelen.
Maar die had dus dezelfde klacht. :P

Op gegeven moment werd het zo erg dat het beeld gewoon zwart bleef... dus ik ben bang dat de jouwe ws ook die kant op zal gaan.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat het steeds erger word. ik moet nu om de paar minuten me scherm opnieuw instellen omdat anders gewoon een deel van me scherm niet zie bijvoorbeeld me taak balk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk, maar een community. We zijn absoluut niet te beroerd om je te helpen met problemen waar je zelf niet uitkomt, maar voorwaarde is wel dat je zelf eerst op zoek gaat en dingen gaat uitproberen voor je hier post. Helaas is nergens in je topicstart te constateren dan je dat al gedaan hebt en zo ja wat eruit is gekomen. Begin daar eens mee (bijvoorbeeld door andere refresh rates en/of resoluties uit te proberen, en door evt stroomtoevoerproblemen binnenhuis (overbelaste groepen) uit te sluiten)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.