760BF ghosting ja/nee??

Pagina: 1
Acties:

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 14:50
Hallo,

Na verschillende dingen geprobeerd te hebben, ben ik er toch wel aardig uit dat mijn monitor kapot is.
Maaaar ik twijfel nog best wel, omdat ik een afspraak ga maken met samsung. Die sturen een service wagen om te cotroleren of het daadwerkelijk ghosting is. Als hun constateren dat het dus geen ghosting is, moet ik de voorij kosten etc. betalen. En dat is een pittig bedrag die ik liever niet kwijt raak door iets stoms bijvoorbeeld.

enfin, hier de dingen die ik geprobeerd heb.

- Oude monitor aangesloten, om te kijken of het niet aan mijn videokaart lag. Deze werkte perfect. (913N)
- VGA aangesloten (760bf nog steeds de ghosting)
- Computer geformateerd, en drivers geinstalleerd.

Verder herkend mijn computer daadwerkelijk mijn monitor, en zegt ook dat het apparaat correct werkt.

Kunnen jullie uitsluiten dat mijn scherm daadwerkelijk niet optimaal werkt, of zijn er nog dingen die ik kan proberen ? alvast bedankt

dat was het dan weer voor deze post

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom regel je in godsnaam met Samsung de garantie?

Je hebt 't scherm net nieuw neem ik aan, dan ga je toch terug naar de winkel qua garantie..?

En ghosting! Pff zijn daar richtlijnen voor? Hoe gaat die medewerker dat checken?
Zo op 't blote oog of met speciale software ofzo. Lijkt me sterk namelijk maar enfin waarom Samsunggarantie?

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• corniels
ja, ik heb het bij hardware-totaal.nl gekocht, en sturen me door naar samsung!

en samsung vertelde me dat er een DOA-wagen kwam, en dat die het controleerde...

Als ik het via hardware-totaal zou doen, dan koste het me 2, 3 weken. En als ik nu een afspraak maak zijn ze er binne 1 week van samsung

Verwijderd

corniels schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:14:
ja, ik heb het bij hardware-totaal.nl gekocht, en sturen me door naar samsung!

en samsung vertelde me dat er een DOA-wagen kwam, en dat die het controleerde...

Als ik het via hardware-totaal zou doen, dan koste het me 2, 3 weken. En als ik nu een afspraak maak zijn ze er binne 1 week van samsung
Les 1 : Koop NOOIT wat bij hardwaretotaal.. Ik ken ze.. Het zijn oplichters !!
Modbreak:Nee, les 1: (direct uit GoT Huisregels) - onderbouw iedere mening die je geeft, een ongezouten, ononderbouwde mening als dit heet een flame.

Je bent al eens ge(temp)banned wegens wangedrag hier op GoT, als je zo doorgaat solliciteer je voor een permban :/

Les 2 : ervaringen met winkels zijn hier offtopic, gebruik daar de shop-survey voor...

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 24-02-2006 15:56 ]

• corniels
hmz, klinkt ook niet al te lekker!

maar verders nog mensen die nog iets weten, zodat ik er zeker van kan zijn dat het mijn scherm is en niet de software?

Mijn 913n werkt met deze pc/vid-kaart perfect.