Toon posts:

Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdy, kan ik zonder problemen de gaten van m'n 350W-voeding die in de kast zit dichtmaken. Dit zou weer wat warmte moeten schelen. En zo ja, waarmee kan ik het beste de boel dichtmaken???

Verwijderd

waarom dichtmaken, de fan van je voeding zuigt lucht aan UIT je kast om je voeding te koelen en blaast het dan de kast UIT!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hum, scheelt ut echt niets???

Verwijderd

Ja, uiteraard, trouwens een voeding moet gekoeld worden, en ik zie niet vanwaar die voeding de lucht dan moet halen. Tenzij je de koeling van je voeding 100% onafhankelijk zou maken. Maar waarom zou je dat doen, het zuigt de lucht uit je kast en bevorderd zo de airflow.

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan maar niet doen :) Thx!!

Verwijderd

Jawel, het scheelt wel iets. De fan in je voeding heeft dan geen lucht meer om aan te zuigen. Denk je dat die facbrikant die gaatjes er voor jan l*l heeft gemaakt???

Lees dus de post van PsycoNL: De gaatjes zorgen ervoor dat via de fan in je koeling warme lucht UIT je kast gaat. ERRUG DOM DUS ALS JE DEZE DICHT WILT MAKEN.

Verwijderd

iaw lekker open laten, dichtdoen lijkt me ook slecht voor je voeding, heb je daar straks ook gezeik mee :'(
Pagina: 1