Toon posts:

[Access] Een extra nummer toevoegen aan bestaande 3 nummers

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik heb in Access 2000 een kolom waar allemaal interne telefoonnummers instaan ( bv 897 )
Wegens een uitbreiding ( fusie van het bedrijf )komt daar nu een 4 bij, dus moeten alle nummers er een 4 bijkrijgen. ( 4897 )
Aangezien het een lijst is met nu meer als 2000 nummers moet er een makkelijkere manier zijn op dat te doen als handmatig wie weet een trucje of manier om dit te doen??

Bij voorbaat dank,
Frank Meussen

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Gewoon snel een bijwerkquery maken. Moet toch nog mogelijk zijn zonder dat we het gaan voorzeggen niet?

Verwijderd

Iets met update en iets met er 4000 bij optellen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
uhm, ik heb totaal geen verstand van Access ( dat wil zeggen bijwerkquery's maken in Acces) begin net een beetje ASP ( in combinatie met Access te leren ), dus ik hoopte van wel

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 13:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:33:
uhm, ik heb totaal geen verstand van Access, dus ik hoopte van wel
Modbreak:Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 45% gewijzigd door Lustucru op 24-02-2006 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar bedankt, ik weet nu wel in ieder geval waar ik moet zoeken en dit is voor Boland, waar is dit forum dan voor bedoeld??

Forums zijn er toch om elkaar te helpen?

Als ik het al weet of makkelijk kan opzoeken zouden mensen dit forum niet raadplegen.
wat is jou definitie dan voor het gebruik van dit forum

hoe boland dat ziet is in dit geval niet zo interessant. Wél hoe de crew er tegen aan kijkt, en dat kun je lezen in Algemene gedragsregels (Netiquette)

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 24-02-2006 16:03 ]

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Tip wil ik verder nog wel geven:

Ga naar access, typ in de helpfunctie "bijwerkquery". Lees de info en ga even aan de slag. Als je een werkende query hebt, kopieer je die even naar je ASP-document en laat je hem uitvoeren op je database.

edit:

Mocht je dan ergens mee vastzitten of nog een vraag hebben, kom dan gerust terug langs. Dan proberen we je verder te helpen. Maar dan heb je tenminste zelf eerst een poging gedaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Blacksnak op 24-02-2006 13:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:36:
maar bedankt, ik weet nu wel in ieder geval waar ik moet zoeken en dit is voor Boland, waar is dit forum dan voor bedoeld??

Forums zijn er toch om elkaar te helpen?

Als ik het al weet of makkelijk kan opzoeken zouden mensen dit forum niet raadplegen.
wat is jou definitie dan voor het gebruik van dit forum
Dat had je al opgemerkt. Reageer dan gewoon niet en wacht tot er een modje voorbij komt

[ Voor 27% gewijzigd door Lustucru op 24-02-2006 15:53 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

@TS: Druk een keer op F1 en lees wat over bijwerkquerys. En lees ook eens Policy: Alle regels die op het forum gelden en probeer vooral te begrijpen wat daar bedoelt wordt. Dit gaat iig op slot.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.