Hoi, ik heb twee weken terug een tweedehands laptop gekocht...alles werkte prima, tot ik m net opstartte, hij deed normaal wat hij moet doen, ik log in, hij gaat verder met het opstarten van windows en valt ineens uit (alsof je ineens de stroom eruitgetrokken zou hebben) Hij hangt nu aan de netvoeding, lampje van acculaden brandt, als ik op de startknop druk knippert dit lampje, gaat het lampje van netvoeding aan, vervolgens gaan alle lampjes weer uit, en na 3 seconden springt het lampje van acculaden weer aan en is de situatie weer precies hetzelfde. Op het scherm verschijnt niets. Ik vind het een vreemd verhaal, vanmorgen deed hij t nog en ook vandeweek heeft hij zn werk prima gedaan:
Advent Laptop (UK)
P4 2,2ghz
2x265MB pc2700
20GB
Ik heb geen details wat betreft moederbord en overige hardware, aangezien er geen manual bijzit ofzoiets. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?
Gr. Jan
Advent Laptop (UK)
P4 2,2ghz
2x265MB pc2700
20GB
Ik heb geen details wat betreft moederbord en overige hardware, aangezien er geen manual bijzit ofzoiets. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?
Gr. Jan