Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] Verschil Orange World en Internet Access

Pagina: 1
Acties:

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 15:00
Wat is nu precies het verschil tussen Orange World en Internet Access van Orange?

Als ik via de verbinding Orange World in Sets van mijn Nokia 6230 dan internet ik toch gewoon onbeperkt gratis? Kan volgens mij alle pagina's bekijken.

Als ik verbinding maak via Internet Access, dan betaal ik voor het bezoeken van pagina's (per ontvangen kb). Wat is dan het voordeel om op Internet Access te gaan?

MSN werk overigens ook gewoon via Orange World, via IM+ en dan bij netwerkinstelligen HTTP i.p.v. TCP/IP. Ik zit dan via Orange World, het klopt toch dat ik dan (los van die 6 euro per maand) gratis MSN?

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Dat world is inderdaad onbeperkt, via hun eigen portal. En inderdaad als je mazzel heb kan je gewoon op elke website komen en dus alles bezoeken zonder je bundeltje van 2MB aan te breken :)
Het internet acces zou voor alle andere websites buiten hun portal moeten zijn, maar jij heb dus de mazzel dat dat gewoon met World gebeurd.

• ChromeFR
Capa schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:55:
Dat world is inderdaad onbeperkt, via hun eigen portal. En inderdaad als je mazzel heb kan je gewoon op elke website komen en dus alles bezoeken zonder je bundeltje van 2MB aan te breken :)
Het internet acces zou voor alle andere websites buiten hun portal moeten zijn, maar jij heb dus de mazzel dat dat gewoon met World gebeurd.
Dus "per ongeluk" (foutje bij Orange) kan ik alle websites bezoeken en MSN'en? Je breekt alleen die 2MB bundel aan mits je connected bent via Internet Access in de instellingen van GPRS?

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Het is niet echt een foutje bij Orange volgens mij. Het is al bekend op GoT, en neem aan bij Orange ook wel. Geen idee waarom ze er niets aan doen, maar dat boeid niet :P
En je 2MB bundel gaat idd pas "op" wanneer je via Internet Access gaat internetten.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Internet != WWW !
zo jammer dat zoveel mensen denken dat internet alleen maar een klomp webpagina's is.....
Orange world laat alleen http-requests door (waarmee msn ook werkt), Orange Internet Acces laat ook bv POP3 door zodat je je mail kan lezen, ssh zodat je naar je servertje kan kijken, shoutcasts luisteren enz enz enz....

[ Voor 16% gewijzigd door Sabbi op 24-02-2006 17:16 ]

• ChromeFR
Maar wat is dan het nut van die 'truuk' om gratis te internetten met Orange World?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Capa schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:10:
Het is niet echt een foutje bij Orange volgens mij. Het is al bekend op GoT, en neem aan bij Orange ook wel. Geen idee waarom ze er niets aan doen, maar dat boeid niet :P
En je 2MB bundel gaat idd pas "op" wanneer je via Internet Access gaat internetten.
Het is ook geen fout. De instellingen die je normaliter krijgt als je een toestel hebt van de Pxxx-serie, zijn al zodanig aangepast dat je dus gewoon kan internetten. Dit was tot voor kort zo, weet niet of het in de tussentijd heeft aangepast.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 19:52

RammY

Dát!

Gratis???
Nou d8 ut dus mooi niet.. dat dacht ik ook.. totdat ik vandaag de rekening kreeg :/
21 mb aan traffic... wel 6 euri ofzow .. dus viel wel mee

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1