Ik zit hier achter een router (met ingebouwde firewall). Hier draai ik de standaard firewall van XP en Nod32. Met enige regelmaat (soms na 6 uur, soms 4x in 1 uur) valt m'n internetverbinding weg.. Als ik dan naar 'Eigenschappen van Netwerkverbindingen ga', dan de LAN-verbinding uitschakel en weer inschakel, en dan op 'herstellen' klik werkt de verbinding vaak wel weer..Maar niet altijd.
M'n verbinding met m'n provider (@home) blijft dan wel gewoon goed (te zien aan de lampjes op het modem, en het feit dat de andere computer die aan de router hangt wel gewoon een verbinding met het internet blijft houden).
Ik heb recentelijk een nieuwe computer aangeschaft, maar m'n ethernet controller is goed geinstalleerd.
Iemand enig idee waar het misgaat?
M'n verbinding met m'n provider (@home) blijft dan wel gewoon goed (te zien aan de lampjes op het modem, en het feit dat de andere computer die aan de router hangt wel gewoon een verbinding met het internet blijft houden).
Ik heb recentelijk een nieuwe computer aangeschaft, maar m'n ethernet controller is goed geinstalleerd.
Iemand enig idee waar het misgaat?