Toon posts:

[ervaringen] Advance SL7200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe gaming notebook en ben na een hoop uitzoeken e.d uitgekomen
bij de site www.laptops.nl.
[En voor het gevraagd wordt: Ik heb al een leuk desktop systeem, deze notebook neem ik dan
ook mee op reis e.d :) ]

Hier heb ik interesse in het type Advance SL7200

Systeem : Advance SL7200 met 17 inch scherm met camera! WSXGA Xblack!
Processor : 2,0 GHz / 2Mb cache
Geheugen : 1024 mb ram/ 533Mhz / Dual Channel
Harddisk : 1 x 80Gb 5400RPM ATA 150Mb/sec
Optical-Drive's : 8 x DVD±RW drive Dual Layer
Operatingsysteem : geen
Garantie : 3 jaar Collect en return on-site
WiFi , Bluetooth, Nvidea 7800GTX 256Mb DDR!
Prijs: 2510 euri

Echter kan ik nergens reviews op het internet dan wel gebruikers op tweakers vinden die er enige nuttige informatie over kunnen verstrekken

Kan iemand hier wat meer over vertellen: Specifiek:
-systeem hardware - (de verkoper kon me niet vertellen welke HW er in zat.... :? )
-geluidsproductie van de fans mbt koeling
-bedieningsgemak
-driversupport

Evt ook bij problemen:
-Hoe is de 24 uurs support ophaal divisie? komen ze op tijd alle afspraken na mbt reparatie?

Dit moet ik weten voor ik evt tot de aankoop over wil gaan.
Mochten jullie toch mindere ervaringen hebben dan blijven er 2 vergelijkbare notebooks over en dat
is de medion Xxodd 570A of de dell inspiron 9400.

Echter de laatste, gezien het grote topic hierover, zal mij dan afvallen.
Misschien dat er een tweaker is die mij dan van bovenstaande gegevens hetzelfde kan vertellen
over de Xxodd 570A.

Ik vermeld er nog even bij dat ik voor de Advance wel 2500 euro moet neerleggen en de Xxodd kost er slechts 2000 8)

Aangezien ik eind volgende week toch evt een ritje wil maken door het hele land naar de firma om het produkt in hun showroom te zien, kan het zijn dat ik misschien door jullie tips / of afkeur hier niet hoef heen te rijden en dat scheelt me weer een halve dag :P

Thx!

Endy

Verwijderd

Topicstarter
schopje :) iemand?