canon ixus 50 vs Canon powershot A610

Pagina: 1
Acties:

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Hi all,

Ik ben van plan een nieuwe digitale camera aan te schaffen. Nu zijn er ontzettend veel merken en types. Na een beetje zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat de meeste mensen canon prefereren.

Nu heb ik 2 ongeveer gelijke camera's in de zelfde prijsklasse gevonden. (ongeveer mijn budget)
de Ixus 50 en de Powershot A610

Is het verschil tussen de ixus en de powershot erg groot? bijv. lagere kwaliteit foto's? ik vind het wel handig als het een mooi kleine camera is, maar echt een pre is het niet. Als nu het verschil tussen beide erg groot is, dus de powershot beter. ga ik voor deze. Anders vind ik de ixus een mooi apparaat.

Wat raden jullie me aan?

Groet Rudi

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12 22:19

Pater

Terry Tate

Het ligt eraan waar je hem voor wilt gebruiken. De Ixus 50 valt in de categorie ultra compact camera's en uitermate geschikt voor snapshots. Je steekt hem makkelijk in je broekzak, wat je bij de A610 niet zo snel kunt doen ("Is that your camera in your pocket or are you just happy to see me?"). Wel heb je meer mogelijkheden met de instellingen met de A610, dus als je wat meer vrijheid op dat gebied wilt hebben, dan is de A610 weer in het voordeel.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Verwijderd

En ik zeg er gelijk bij dat als je de ixus50 wilt aanschaffen je er snel bij moet zijn, want de camera is uitlopend en niet meer bij te bestellen.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-12 07:04
beter voor de ixus 55 gaan dus, prijsverschil is ook nihil