Toon posts:

surfen: internet=ok. Start azureus: internet valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, als ik gewoon wat zit te internetten werkt alles prima, zo kan ik nu ook gewoon dit topic aanmaken van achter mijn eigen computer.
Maar start ik Azureus op, dan valt de verbinding na +/- 3 minuten weg. Als ik dan mn router uit en weer aan zet, dan maakt hij wer verbinding en na een aantal minuten valt hij weer weg...

Het downloaden zelf gaat ook niet echt lekker. Eerst, toen hij nog niet steeds uitviel, downloade ik met een paar bits/sec. Ik kwam er toen achter dat het een NAT probleem was en met de FAQ van Azureus een poort opengemaakt (49315) en blabla. Daarna downloade ik aanzienlijk sneller, met 500kb/sec als het meezat. Sindsdien niets meer aan internetinstellingen veranderd ofzo, maar de laatste paar weken valt soms - en de laatste paar dagen om de paar minuten - de internetverbinding weg als ik Aureus open heb staan...
Ik heb daarnet nog eens een andere poort open gezet (55555) en azureus daarop afgesteld, maar het helpt niets. De laatste weken gaat het downloaden ook ipv met pieken van 500kb/sec nu ook nog maar met 200b/s ofzo. Het uploaden met 50kb/s.....

Was ist loss?

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Zoek even in je programma naar maximum connections en zet die eens een stuk lager. dat zal waarschijnlijk wel helpen.

• CTwiest
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-04 10:39
hey heb jij multikabel ?

want ik heb het ook en ook met andere torrent clients :S ..
heb multikabel hier al eens over gebeld hun wist het ook niet echt.
Maar ik hoor hier wel meer mensen over .

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 11:59
Welke firewall gebruik je? Ik had ook zo'n probleem (gebruikte zonealarm), kwam erachter dat zonealarm mijn verbinding verbrak na soms 5 minuten soms een half uur (random). Sygate Firewall geinstalleerd en geen problemen meer.

Hallo

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 18:37
Kijk eens via start, run/uitvoeren, type hier eventvwr <enter>
Kijk dan bij "Systeem" of je event 4226 ziet staan.
Zo ja --> http://www.lvllord.de/
<edit>zoiets dus

[ Voor 39% gewijzigd door 0siris op 24-02-2006 12:04 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:23
Waarschijnlijk heb je een brakke router, die het aantal connecties niet aankan.
Nadat je hem gereset hebt doet hij het dan weer even, totdat zijn geheugen wer vol zit.

Hiervoor zijn 2 oplossingen: 1. verlaag het aantal connecties
2. koop een betere router (met meer geheugen)

Engineering

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit is onderdehand wel een beetje een te bekend probleem om zomaar een topic over te starten. Gebruik de search eens zou ik zeggen, dit is vrij duidelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.