DVD speler met Netwerk ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik zoek een redelijk recente DVD speler met een netwerkaansluiting, zodat ik niet steeds alles hoef te branden. Van die Kiss spelers hoor ik niet zoveel goeds en de Transgear en Liteon 2010 zijn ook al een tijdje op de markt, dus vroeg ik me af of er al iets beters was voor een beperkt budget. OGG support en playlists zouden ook wel handig zijn. DivX en Xvid is een must.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat had je zelf al gezocht :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ja, toen kwam ik dus uit op de Kiss 1500, de Transgear DVX 500 en de Lite On 2010. Maar aangezien die al een tijd uit zijn, vroeg ik me af of er ondertussen geen nieuws onder de zon was...
Het lijken mij namelijk redelijk oude chipsets.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:23

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ben ook al een tijdje op zoek naar een dergelijke speler.

Voor mij is het nog een beetje lastiger omdat ik mijn mediafiles niet van een pc maar van een netwerkschijf af wil halen. Niet veel aanbod op dit gebied :(