Toon posts:

[outlook2003] bewaren laatste weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Is het mogelijk om in outlook 2003 de laatste weergave te onthouden ?

We hebben hier 3 persoonlijke gedeelde agenda's die we regelmatig naast elkaar zetten om afspraken te plannen.
Maar nu moeten we elke keer de agenda's aanvinken die we willen inzien.

Ook hebben we openbare mappen waar de info mail op binnenkomt. Elke keer moeten we dus weer de openbare mappen openklikken.

Het lijkt me dat er wel iets van een plugin bestaat die outlook opstart zoals hij is afgesloten maar kan er op google en got niks over vinden.

Iemand enig idee ?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee ? Of iemand die met hetzelfde probleem zit ?

Verwijderd

Topicstarter
MMhh ben blijkbaar de enige :(

Verwijderd

Topicstarter
Gebeurd niet veel op got dat niemand enig idee heeft.
Kan me haast niet voorstellen dat ik de enige bent die hier mee te maken heeft

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:46

kraats

Ik rol

Je hebt geen mazzel met reakties, nee.. moet zeggen dat ik je ws ook niet verschrikkelijk veel verder kan helpen. Het uitklappen van openbare mappen lukt mij ook niet (maar hoeft bij mij ook niet, dus heb ik niet veel geprobeerd). Het tonen van meerdere agenda's gaat bij mij wel goed. Ik moet vaak juist moeite doen ze niet allemaal te zien ;) gaat het wel goed als je in je zelfde windows-sessie Outlook opnieuw opent? Als het alleen niet lukt na opnieuw opstarten, zou het aan je profiel kunnen liggen.
Ik heb zelf vooral gemerkt dat de weergave bewaard wordt als je na het instellen van je weergave in ieder geval nog een andere map (ofzo) opent. Alsof 'ie de weergave pas opslaat bij het verlaten van die weergave.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?