[MP3] Ik zoek een Tool die mijn muziek beheerd

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:44
Hey

Ik ben opzoek naar een programma die mijn mp3tjes goed beheerd. Ik gebruik nu iTunes maar daar ben ik niet helemaal tevreden over. Het programma doet zijn werk heel goed. Maar ik vind de indeeling die hij op mijn hardeschijf maakt niet helemaal lekker. Het word een onwijs grote mappen structuur. En geeft het mp3tje zelf alleen de naam van het liedje en niet met de artiest er bij.

Dat is wel logisch omdat de map de naam van de artiest is maar ik vind het toch niet helemaal lekker werken.

Kent iemand een beter programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Foobar? Daar zijn in ieder geval onwijs veel plugins voor, dikke kans dat je d'r wel een kan vinden die aan je wensen voldoet. Overigens blijf ik dit topic ook even volgen, ben toch wel nieuwsgierig welke suggesties langs zullen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

http://www.google.nl/sear...ur+music+collection&meta=

http://www.mediamonkey.com/download.htm

En verder gebruik ik zelf mijn C:\#mp3\ en alles getagged/m3u's met Tag&Rename en je klikt op een map, zoekt naar de .m3u file en hij opent hem in Foobar2000.
Simpeler kan niet voor mij :)

[ Voor 6% gewijzigd door webfreakz.nl op 24-02-2006 11:32 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:37

Neo

Je zou kunnen kijken naar Mediamonkey (gratis), de scant al je muziek en geeft deze dan weer in categorien van jaar, genre, rating enz.
Organize music and edit tags in your audio library with a powerful, intuitive interface
Automatically lookup and tag Album Art and other metadata
Manage 50,000+ files in your music collection without bogging down
Play MP3s and other audio formats, and never again worry about varying volume
Record CDs into OGG, MP3, FLAC and WMA files
Convert MP3s, OGG, FLAC and WMA files into other formats with the Audio Converter
Create playlists and music mixes quickly and easily to suit any occasion
Synchronize with iPods / MP3 players effortlessly and convert tracks on-the-fly

[ Voor 71% gewijzigd door Neo op 24-02-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:44
Ik denk dat Mediamonkey wel aardig in de buurt kom wat ik zoek alleen moet ik dan de Gold versie hebben. Ik ga hem van het weekend maar ff uit proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Lijkt verdacht veel op Itunes :)
Itunes is overigens wel de enige muziekspeler weer ik nog wel tevreden over kan zijn, alleen hij draait niet echt stabiel onder mijn winxp.
Ik blijf ook even volgen dus.
Is er trouwens een speler die net als Itunes ook een goedwerkende optie vergelijkbaar met 'slimme afspeellijsten' heeft? Dus in ieder geval de mogelijkheid makkelijk semi-handmatig of automatisch gegroepeerde lijsten te krijgen van bepaalde artiesten/albums/you name it.

[ Voor 14% gewijzigd door Otherside op 24-02-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier is echt heel veel over te vinden; ik stel voor dat je daarom begint met wat onderzoek over de mogelijkheden voor je een topic opent :)

[search=mp3 player software]

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 24-02-2006 21:52 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.