Ik wil graag mijn oude pentium III weer nieuw leven in blazen, alleen is het mij tot op heden niet gelukt windows xp pro met ingebakken sp2 te installeren.
Onderstaand gegevens PC:
Intel Pentium III
128mb sd-ram
32x CD-ROM
13GB samsung HD
Red Fox Mobo
Voodoo Banshee 16mb 3dfx
Nadat ik mijn schijf heb gepartioneerd heb in het windows xp menu en de installatie bestanden gekopieerd zijn, gaat de pc herstarten om zo aan de installie te kunnen beginnen (doorlopen van de wizard). Ik zie even het load venster en de pc herstart vervolgens weer.
Ik heb al van alles geprobeerd;
- Pc helemaal kaal geplukt, en installatie alleen uitgevoerd met video kaart, cd-rom en harddisk.
- Andere geheugen simmen gebruikt
- Andere Videokaarten geprobeert
- Pc geheel stof vrij gemaakt
Windows 98 installatie wordt wel zonder problemen uitgevoerd en alles werkt naar behoren... Heeft iemand nog tips waardoor ik wel windows xp op deze machine installeren?
Onderstaand gegevens PC:
Intel Pentium III
128mb sd-ram
32x CD-ROM
13GB samsung HD
Red Fox Mobo
Voodoo Banshee 16mb 3dfx
Nadat ik mijn schijf heb gepartioneerd heb in het windows xp menu en de installatie bestanden gekopieerd zijn, gaat de pc herstarten om zo aan de installie te kunnen beginnen (doorlopen van de wizard). Ik zie even het load venster en de pc herstart vervolgens weer.
Ik heb al van alles geprobeerd;
- Pc helemaal kaal geplukt, en installatie alleen uitgevoerd met video kaart, cd-rom en harddisk.
- Andere geheugen simmen gebruikt
- Andere Videokaarten geprobeert
- Pc geheel stof vrij gemaakt
Windows 98 installatie wordt wel zonder problemen uitgevoerd en alles werkt naar behoren... Heeft iemand nog tips waardoor ik wel windows xp op deze machine installeren?