Asus X1800XT twee Unknown Devices

Pagina: 1
Acties:

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Na installatie van bovengenoemde kaart, alle drivers en updates blijf ik met twee Unknown Devices in de device manager zitten. Meerdere malen geprobeerd de driver opnieuw te installeren. Hij blijft aangegeven dat de handel niet geinstalleerd kan worden. Bij lokatie staat Radeon X1800Series.
- Laatste catalyst staat erop
- .NET framwork is geinstalleerd
- Laatste DirectX staat erop

Iemand enig idee?

Lorem Ipsum Fujitsu

Verwijderd

Ik had dit probleem ook met mijn X850XT. Bij mij hielp het om de WDM Integrated Driver te installeren. Deze is te vinden op de ATI site.

https://support.ati.com/i...sk=knowledge&folderID=293

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 13:11 . Reden: link-error ]

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
kun je ook niet een van de unknow devices selecteren (de ene is btw de DVI (heet vaak -sec of secundairy) en de andere de hele kaart)

en dan handmatig de (al met winrar uitgepakte drivers (je kan installers ook met winrar uitpakken) installeren? de installer probeert normaal zelf de drivers voor je te installeren met de devices er meteen aangekoppeld maar misschien wilde dit even niet?

(heb ik ervaring mee bij soms wat exotischere / alternatievere merken omdat de kaart er dan niet helemaal op lijkt, negeer ook meldingen als "niet 100% zeker voor dit apparaat geschikt etc.")

[ Voor 20% gewijzigd door roy-t op 24-02-2006 13:41 ]

~ Mijn prog blog!