Ik ben op zoek naar een web-based Messenger. Sinds vandaag is e-messenger (die ik altijd gebruikte) geblocked
Wie weet er een aantal voor me om te proberen?
Wie weet er een aantal voor me om te proberen?
[ Voor 28% gewijzigd door El Cid op 24-02-2006 09:59 ]
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Yep, zit op het werk. Sinds vandaag hebben ze een hele scala aan websites geblokkeerd (waaronder ook ebay, albert heijn, maar dus ook vele web-based messengers).DexterDee schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:59:
Iets meer informatie zou ook wel welkom zijn. Ik neem aan dat je dit op je werk nodig hebt waar een proxy en/of firewall je het onmogelijk maakt om met MSN een verbinding op te zetten?
Er zijn een heel scala aan webmessengers. Ik geef indien de standaard MSN servers geblokkeerd zijn op een bedrijfsnetwerk de voorkeur aan een Jabber client die voor mij de MSN connectie tunnelt. Jabber servers staan over de hele wereld en een korte zoektocht op google zou genoeg zijn om zowel de servers als de IM-clients te vinden.
Ga maar eens aan het werk loonslaafje!brotherlouie99 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:12:
[...]
Jabber en de website die al eerder genoemd levert mij een "forbidden" site op.
proxy?brotherlouie99 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:12:
[...]
Yep, zit op het werk. Sinds vandaag hebben ze een hele scala aan websites geblokkeerd (waaronder ook ebay, albert heijn, maar dus ook vele web-based messengers).
Kon altijd op e-messenger, wat fijn werkte, maar moet dus gaan wijken naar een ander alternatief.
Jabber en de website die al eerder genoemd levert mij een "forbidden" site op.
Iemand andere suggesties? Bij voorbaat hartelijk dank!
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Niet zeuren en doen waar je voor betaald wordt: werkenbrotherlouie99 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:12:
[...]
Iemand andere suggesties? Bij voorbaat hartelijk dank!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Geweldige reactie man, hier ben ik echt waanzinnig meegeholpen.momania schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:20:
[...]
Niet zeuren en doen waar je voor betaald wordt: werken
Sowieso is het niet de bedoeling dat mensen je hier gaan helpen een policy van je werk te omzeilen.
Als je persee wilt msn'en moet je maar bij je baas gaan klagen of een andere baan zoeken...
Om hier nog even op door te borduren. Hij heeft wel degelijk gelijk. Dat is ook in : FAQ - Network Troubleshooting te vinden.brotherlouie99 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:59:
[...]
Geweldige reactie man, hier ben ik echt waanzinnig meegeholpen.
Als je me geen goed antwoord kan geven op mijn vraag, dan hoef je ook niet te reageren, wijsneus!
Maar goed, het is niet aan de users om iemand hierop te wijzen. Daarvoor hebben we de moderators natuurlijk.Hoe omzeil ik de policy van het netwerk waar ik in zit?
Aan het omzeilen van policies, zoals bijvoorbeeld het niet kunnen MSN'en op scholen, werken wij niet mee. Deze policies zijn er immers niet voor niets. Eventueel kan je contact opnemen met de beheerder om één en ander in goed overleg mogelijk te maken.
[ Voor 21% gewijzigd door Bergie op 08-03-2006 18:07 ]
Yamaha MT-09
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq