[BT] Bluetooth PCMCIA (2.0? / geen oversteek?)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011
Ik ben op zoek naar een BT 2.0 PCMCIA/Cardbus kaartje voor in m'n laptop.

Ik heb een Thinkpad T42, dus maar 2 USB poorten.. en om eentje ervan nou 'weg te gooien' voor een bluetooth-dongle zie ik niet echt zitten. Daarnaast ben ik eigelijk wel op zoek naar een BT 2.0 versie.. maar blijkbaar bestaan die niet?

En zou ik niet voor 2.0 gaan, zijn er BT PCMCIA/CB adapters die niet uitsteken, het is eigelijk m'n bedoeling dat dat ding er standaard in blijft zitten.

one more thing...

• .tommie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01-2022
Ik ben ook op zoek naar ee BT 2.0 PCMCIA kaart, maar tot op heden geen gevonden. Ondertussen ook het vermoeden dat deze niet bestaan, en dat er misschien naar een BT 1.2 PCMCIA kaartje gekeken moet worden.

Dat de bluetooth kaart iets uitsteeks is niet erg, zolang de vorm wat "afgeplat" is. Bij een USB adapter durft er wel eens iets blijven haperen, wat schade kan veroorzaken. Liever als volgt dus: Afbeeldingslocatie: http://www.lordpercy.com/TDKcard_inpc.jpg. Dit is een kaart van TDK, maar dan een BT 1.2 kaart. Volledig plat mag natuurlijk ook. ;)

Iemand die wat meer kennis heeft over BT en PCMCIA toestanden, en die wat advies kan geven?

[ Voor 61% gewijzigd door .tommie op 22-04-2006 21:41 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet bepaald de bedoeling. Zoeken kun je zelf net zo goed als een ander; vind je niets, dan kun je je conclusies trekken. Verder kun je met GoT-search en Wikipedia genoeg achtergrondinfo over BT en PCMCIA vinden...

Kaping van andermans topic ("ik heb ook zo'n probleem...") is evenmin gewenst. Als je vraag geen eigen topic waard is, is het ook geen post in een ander topic waard :o

[ Voor 23% gewijzigd door dion_b op 22-04-2006 22:19 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.