Heb vorige week een schone installatie gedaan van Win XP Prop op mijn systeem.
Nu verliep alles goed, en SP2 installeerde ook probleemloos.
Maar, nadaat ik mijn systeem herstartte, was deze bijna 5 minuten bezig met booten.
Dacht in eerste instantie dat dit incidenteel was, maar hij bleef er zolang over doen om te starten.
Vervolgens de HD opnieuw geformatteerd, en Windows er opnieuw op gezet.
Alles verliep weer vlekkeloos, totdat SP2 er weer op gezet werd.
Het systeem was bij het starten weer lang bezig.
Als het systeem eenmaal geboot is, is de snelheid super, maar tijdens booten schiet het niet op.
Probleem heb ik echter nooit eerder gehad met deze machine, en hij bootte dan ook altijd net zo snel.
In device manager heb ik gekeken of iets niet correct geinstalleerd was, en Windows herkende alleen de on-board soundcard niet, dus deze heb ik uitgeschakeld in het bios.
Nog start Windows traag.
Vervolgens maar een slipstream cd gemaakt, installatie verliep probleemloos, maar....hij is nog steeds traag
Is er een tool of iets dergelijks, wat bijhoud wat er gebeurt met booten?
Zodat ik kan zien wat de boel vertraagd.
Via msconfig heb ik alles uitgezet, wat niet hoeft te starten
Iemand tips?
Nu verliep alles goed, en SP2 installeerde ook probleemloos.
Maar, nadaat ik mijn systeem herstartte, was deze bijna 5 minuten bezig met booten.
Dacht in eerste instantie dat dit incidenteel was, maar hij bleef er zolang over doen om te starten.
Vervolgens de HD opnieuw geformatteerd, en Windows er opnieuw op gezet.
Alles verliep weer vlekkeloos, totdat SP2 er weer op gezet werd.
Het systeem was bij het starten weer lang bezig.
Als het systeem eenmaal geboot is, is de snelheid super, maar tijdens booten schiet het niet op.
Probleem heb ik echter nooit eerder gehad met deze machine, en hij bootte dan ook altijd net zo snel.
In device manager heb ik gekeken of iets niet correct geinstalleerd was, en Windows herkende alleen de on-board soundcard niet, dus deze heb ik uitgeschakeld in het bios.
Nog start Windows traag.
Vervolgens maar een slipstream cd gemaakt, installatie verliep probleemloos, maar....hij is nog steeds traag
Is er een tool of iets dergelijks, wat bijhoud wat er gebeurt met booten?
Zodat ik kan zien wat de boel vertraagd.
Via msconfig heb ik alles uitgezet, wat niet hoeft te starten
Iemand tips?