[2.5" HDD] Hitachi Travelstar e7K100

Pagina: 1
Acties:

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10-2025

LogiForce

The Black Whole

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil dit schijfje misschien in mijn Acer Travelmate 4001LMI stoppen.
De dikste versie ;) 100GB
Nou heb ik een paar vraagjes.

Ik weet dat zijn maximale temperatuur 15 graden onder mijn huidige drive (de Hitachi Travelstar 80gn 60GB 4200rpm). Dus dat is geen probleem
Ik ben iemand die constant op schoot in de kamer zit met het ding tegenwoordig en dus ook aan het stroom. Dus das ook geen probleem.
Waar ik wel twijfels bij heb is dat er gezegt wordt dat deze schijf zowel PATA als SATA is.
En ik heb alleen maar een plaatje gevonden dat hij SATA aansluitingen heeft.
Hoe moet hij dan op PATA :?
Krijg je een extra stukje electronica met aansluitingen om er onder te schroeven :?
Of is het met een adapter :?
Als dit laatste zo is, gaat dit dan conflicteren met de ruimte in de HDD bay van mijn laptop?
Misschien dat een van jullie even een plaatje van de adapter kunnen schieten, en me misschien vertellen kunnen hoe groot het apparaatje is ;)

Alvast dank, groetjes,
LogiForce

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Eén schijf ondersteund niet zowel S-ATA als P-ATA, maar de schijf is er in beide uitvoeringen.

ff bij Hitachi zoeken en... : http://www.hitachigst.com...portlet.endCacheTok=token even naar beneden scrollen.

Dus je moet gewoon de uitvoering hebben die in jouw laptop past, de P-ATA uitvoering of de S-ATA uitvoering. ;)

Het verschil zie je aan het type nummer, AT00 staat voor P-ATA en SA00 staat voor S-ATA.

Product: Travelstar E7K100
HTE721010G9AT00 0A26617 100GB ATA-6 2.5"
HTE721010G9SA00 0A26618 100GB Serial ATA 1.5 Gb/s 2.5

[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 24-02-2006 09:23 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10-2025

LogiForce

The Black Whole

Topicstarter
Ah...ok

Ja, ik zie het nu ook.
Sorry ik had het over het hoofd gelezen :)

In ieder geval bedankt _/-\o_

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.