Ik was pas van plan een nieuw systeem te kopen begin 2007 ergens, alleen sinds vandaag is mijn msi k8n neo platinum aan het sterven.
De usb poorten zijn er compleet mee opgehouden en aangezien ik een usb toetsenbord en muis heb is dit compleet waardeloos. Ik heb gezocht naar oplossingen, en heb m'n usb poorten verwijderd, opnieuw laten vinden, cmos clear, niks hielp.
Ik ben nu op zoek naar een vervanger van m'n k8n neo plat, wat het minstens moet hebben:
nforce 3 250 chipset, agp, minimaal 3 sata poorten, 2 ide, sata raid,
ik zat te kijken naar Asus K8N, alleen deze ziet er zo kaal uit?
wat ik tenminste moet hebben staat hierboven, ik wil er eigenlijk niet veel meer aan uitgeven dan die asus, als dat ding een beetje ok is.
Graag advies, alvast bedankt.
De usb poorten zijn er compleet mee opgehouden en aangezien ik een usb toetsenbord en muis heb is dit compleet waardeloos. Ik heb gezocht naar oplossingen, en heb m'n usb poorten verwijderd, opnieuw laten vinden, cmos clear, niks hielp.
Ik ben nu op zoek naar een vervanger van m'n k8n neo plat, wat het minstens moet hebben:
nforce 3 250 chipset, agp, minimaal 3 sata poorten, 2 ide, sata raid,
ik zat te kijken naar Asus K8N, alleen deze ziet er zo kaal uit?
wat ik tenminste moet hebben staat hierboven, ik wil er eigenlijk niet veel meer aan uitgeven dan die asus, als dat ding een beetje ok is.
Graag advies, alvast bedankt.