[Socket 754]Welk mobo nu nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 16:40

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
Ik was pas van plan een nieuw systeem te kopen begin 2007 ergens, alleen sinds vandaag is mijn msi k8n neo platinum aan het sterven.

De usb poorten zijn er compleet mee opgehouden en aangezien ik een usb toetsenbord en muis heb is dit compleet waardeloos. Ik heb gezocht naar oplossingen, en heb m'n usb poorten verwijderd, opnieuw laten vinden, cmos clear, niks hielp.

Ik ben nu op zoek naar een vervanger van m'n k8n neo plat, wat het minstens moet hebben:
nforce 3 250 chipset, agp, minimaal 3 sata poorten, 2 ide, sata raid,

ik zat te kijken naar Asus K8N, alleen deze ziet er zo kaal uit?
wat ik tenminste moet hebben staat hierboven, ik wil er eigenlijk niet veel meer aan uitgeven dan die asus, als dat ding een beetje ok is.

Graag advies, alvast bedankt.

Verwijderd

Als ze echt dood zijn ( Wat ik betwijfel ) waarom niet een USB <> PS2 stekker ertussen ? Stuk goedkoper.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als het alleen je USB is wat het niet meer doet kan je toch ook voor een tientje een USB kaartje (PCI) kopen? Als je even overlegt met de winkel waar je hem koopt kan je hem misschien daar weer terugbrengen ook als dit niet een oplossing is.

Misschier raar, maar hier hebben 2 hetzelfde probleem: Rare usb problemen k8n neo platinum

[ Voor 20% gewijzigd door Jeldert op 24-02-2006 00:09 ]

Juist

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:02
Jeldert schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:07:
Als het alleen je USB is wat het niet meer doet kan je toch ook voor een tientje een USB kaartje (PCI) kopen? Als je even overlegt met de winkel waar je hem koopt kan je hem misschien daar weer terugbrengen ook als dit niet een oplossing is.

Misschier raar, maar hier hebben 2 hetzelfde probleem: Rare usb problemen k8n neo platinum
En ik heb hetzelfde probleem met een MSI K8N Neo FSR (ong. zelfde mobo). Voor mij geen MSI meer.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ik zat te kijken naar Asus K8N, alleen deze ziet er zo kaal uit?
Sja, dan kijk je even verder? 8)7

Hier is Asus' complete Socket754 assortiment: http://www.asus.nl/products2.aspx?l1=3&l2=14

Zie verder ook PMG FAQ » Welke moet ik nemen? :)

Dit topic is gesloten.