Facturatie software voor motoren revisie / auto bedrijf

Pagina: 1
Acties:

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 08:25
Ik ben op zoek naar facturatie software voor een motoren revisie / auto bedrijf.

Wat eigenlijk het doel is:

1 hoofdcomputer / server waarop de complete software staat en dus waar je alle reparaties kan bekijken en nog meer boekhoudkundige taken kunt doen

4 werkstations waarop ook de software komt te staan, maar alleen zodanig dat ze openstaande reparaties / nieuwe reparaties / reparaties kunnen invoeren, wijzigen enz.

En dat dus die werkstations met de server verbonden worden om daar hun gegevens op te slaan in het algemene programma. En die dus vervolgens kan worden uitgelezen, factuurtje uitgedraait kan worden enz.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Ik heb al flink wat gegooglet en ook hier op GoT gezocht, maar kon niet echt iets vinden.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Zelf maken is altijd een optie.

Let wel op: faturatiesoftware maken is erg tricky: check de site van belastingdienst en kijk waar factuurtjes aan moeten voldoen (chronologie wat nummers betreft, onwijzigbaarheid van gemaakte en afgedrukte facturen etc.). Bovendien moeten ze 'gladjes' de boekhouding in kunnen lopen.

Houdoe

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou voor een standaardpakket gaan. Genoeg bedrijven die dit maken. Ik zou persoonlijk even bij kwikfit langsgaan en vragen welk pakket ze daar gebruiken ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)