Autolader TomTom/Ipaq compatible met Globalsat BT-338?

Pagina: 1
Acties:

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:06
Hallo mensen,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Globalsat BT-338. Nu vraag ik me af of ik de autolader van mijn TomTom-muis (sirf II) kan gebruiken voor het opladen. Er zit wel een autolader bij de BT-338, maar met die TomTom-kabel kan ik tegelijkertijd mijn Ipaq van stroom voorzien.
De aansluitingen lijken mij van hetzelfde type (hoewel het originele stekkertje van de Globalsat iets losser in de muis zit).
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:02
Ik van het wel.. Ik gebruik namelijk altijd de netspanningsadapter van mijn Ipaq om mijn BT-338 op te laden.. en dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50

Sabbi

je denkt aan mij.

Natuurlijk is het het makkelijkst (afgezien van het op tweakers te vragen) om gewoon ff de voltages te vergelijken, maar ja, het kan. Ze werken beiden (net als 99,8% van alle andere gps/pda gadgets) met een laadspanning van 5 volt. En qua amperage kan het ook best, mits je lader niet al te cheap is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-06 10:06
@Sabbi
Die voltages had ik inderdaad al vergeleken, maar over de amperages kon ik maar weinig vinden. Maar als ik het goed begrijp steekt dat met die amperages niet zo nauw?

@Rowwan
Dat is ook nuttig om te horen, want ik begin zo langzamerhand een redelijke verzameling netspanningsadapters te krijgen, waarvan drie met zo'n 3,5mm-plugje onder 5V.