Linksys WRT54G ziet modem niet

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik wilde mijn linksys WRT54G van hyperwrt2.0 naar DD-WRT flashen, maar toen dit klaar was had ik opeens problemen. Ik kon niet meer internetten, vaak weigerde hij mijn WLAN te pakken en via utp kabels kreeg ik geen ip toegewezen. Toen gauw teruggeflashed naar hyperwrt, maar nu krijg ik nog steeds geen internet. Het lan gedeelte werkt wel allemaal, ook WLAN. Als ik mijn laptop direct via UTP op de kabelmodem zet kan ik wel internetten. Heb de kabelmodem ook al een aantal keer gereset. Waar ligt dit aan? Vorige keren hoefde ik niets extra in te stellen in de router.

edit:
alleen met DHCP uit krijgt mijn wlan verbinding, het UTP deel van mijn netwerk zelfs met statische ip's niet.

[ Voor 23% gewijzigd door thettes op 23-02-2006 20:33 ]

Verwijderd

Resetten naar fabrieksinstellingen klinkt als een optie, dit probleem zou ik zo geen pasklare oplossing voor weten te verzinnen. Daarna wel even overnieuw configureren natuurlijk, of iemand moet met een minder radicale tip komen. ;)

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Factory defaults ook al een aantal keer geprobeerd, resets ook, stroom eraf ook. Maar na heel veel resetten van zowel de modem als de router werkt het netwerk weer. Ben gewoon 2 uur bezig geweest met resetten in allerlei volgordes ;)