Toon posts:

Hoe kun je audio stemmen wissen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een achtergrond muziek stukje uit een film geript. Maar nu er wordt doorheen gepraat en de stemmen wil ik wissen en alleen de melodie behouden, nu vroeg ik me af ik dit kan doen?? Want ik heb echt geen flauw idee :S ..

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er zijn wel dure audio bewerkings pakketen zoals cool edit en dergelijke die een filter hebben dat voice weghaald, maar dat is echt verre van perfect, of er wordt teveel weggehaald en de muziek klinkt ook bagger, of je hoort de stem toch nog vaagjes, of allebei.

Kortom, niet echt haalbaar, maar als je niet al te hoge eisen stelt zijn er wel mogelijkheden. Dit is trouwens al wel heel erg vaak voorbij gekomen, dus voor meer gedetailleerdere tips voor programma's moet je maar ff zoeken ;) Voortaan zou je dat trouwens ook wel ff kunnen doen voor je een topic opent :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
zal ik voortaan doen, iig bedankt voor je reactie ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En je hebt uiteraard ook al gekeken of er niet toevallig een official soundtrack album bij die film hoort? :+

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:20:
En je hebt uiteraard ook al gekeken of er niet toevallig een official soundtrack album bij die film hoort? :+
^ :Y) met stom

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Als het een dvd is kan je ook kijken of je niet alleen rechts en links kan opnemen (dus niet de center). Vaak ben je dan al heel veel stemgeluid kwijt.
Pagina: 1