Ervaring met Dane-Elec(cas2) van Narwal???

Pagina: 1
Acties:

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Ik heb daar net een module gekocht en vroeg me af of iemand ervaring met die dingen heeft op het gebied van overclocken..

ik draai nu op 146fsb cas2 en hoop dat deze dat ook trekt, iemand suggesties?

Verwijderd

Dane-Elec cas 2 met Toshiba 7ns chips??

Verwijderd

hmmm chips !! paprika graag :p

Verwijderd

ik heb die ook ..de mijne waren infineon 7.5ns geloof ik .... draaide niet op 143 bij mij ... maar kan ook de videokaart zijn geweest ...

Verwijderd

Ik heb ook dane elec cas2 met toshiba 7 ns chips en ik draai probleemloos op 143 mhz cas2.

Meer lukt even niet omdat mijn cpu het niet meer trekt dan op 143..

Greetz

Verwijderd

Tis ongeloofelijk!!!!!!!!!!!!!!!! *D

Vandaag mijn Pc 133 Mhz 128 mb van Narwal binnengekregen,

gelijk proberen ja !

Nouw ik heb hem nu op 156 MHZ,Cas 2,Normal, en 4 Way.

Hij is beter als een Athlon 1000 256 Mb PC133
tenminste dat geeft Sisoft Sandra, dus nu loopt mijn Athlon 700 op 820 zonder goldfinger, ik hoop dat ik nog hoger kom zodra ik hoger ben gekomen laat ik het wel merken ( PC is nu rete stabiel :9~ ).
:)

Ben ik een mazzelaar ?????????????????

Verwijderd

Ik heb hem nu mooi mij geheugen op 158 MHZ en natuurlijk lekker stabiel !

Verwijderd

Ik heb 2 x infineon pc133 cas3. Als ik me mobo heb ga ik is kijken tot hoever dat op cas2 loopt.

Verwijderd

Ik heb ook infneon ! :9~

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Yuppzz!!

Kep die dingen binnen en draaien nu op 146@2-2-2:P dus TOPSPUL daar bij Narwal!!

kan het iedereen aan raden!!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Volgens mij kun je toch beter een GFD kopen, kom je met een Athlon 700 zo op 900...

Verwijderd

Ik heb ook van die dane-elec plankjes. Mijn 128mbpc133cas333 draaide vrolijk op 146mhz,cas323 met infineon chip. Ik heb begrepen dat infineon een van de beste chips zijn die je kunt hebben, en dat lijkt er wel op! :o

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Stanley: Welke geheugen heb je besteld bij Narwal? De dane-elec CAS2 ? zitten daar infineon chips op?

Verwijderd

Ik heb gewoon eff op de on-line Winkel van Narwal Dane-Elec PC133 128 mb besteld ( ik had wel van tee voren eff gebeld of die dingen cas 2 waren en ze zeiden ja ).
Mischien toch amzzel ofzoiets !
Ja met infineon !
Pagina: 1